Hjælp - nokia 3310
Fra : Peter Lund

Dato : 05-02-02 00:24

Hejsa!

Min næsten nye (brugt < 1 måned) 3310 er begyndt at ha' problemer!
Billedet forsvinder simpelthen fra displayet, og man kan intet se????
nogle gange lige så snart den tændes, andre gange kan jeg nå at indtaste pin-kode og se at koden er accepteret - og så ikke mere. ØV :(((
Kan det være "virus" (Min datter har haft den med i Norge) eller hvad??
Hjælp - please please.

/Peter.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-02-02 01:50

"Peter Lund" <sonne.lund@get2net.dk> wrote in

> Min næsten nye (brugt < 1 måned) 3310 er begyndt at ha'
> problemer! Billedet forsvinder simpelthen fra displayet, og man
> kan intet se???

det lyder som om den skal indleveres til reperation (det burde være
dækket af reklamationsretten)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Samleobjekt

Fra : Fischer

Dato : 05-02-02 06:20

> Kan det være "virus" (Min datter har haft den med i Norge)
> eller hvad??

Godt at du skriver virus i "" - der findes ikke vira til mobiltelefoner
....... heller ikke i Norge.

> Hjælp - please please.

Send mobilen til reparation.

*Fischer

Fra : SKA

Dato : 06-02-02 22:24

Det er vist desværre en standard fejl ved Nokia 3310
Jeg har købt 30 i slutningen af dec. 2001 og de har næsten ikke været i
brug - men alligevel har jeg sendt 3 stk (10%) til rep. med samme fejl som
på din. Ærgelig - ærgelig.

mvh
Søren

Fra : Peter Lund

Dato : 07-02-02 00:31

Tak for svarene, rart at der er nogle derude der ved mere end jeg. Det ser
jo ud til at jeg må undvære den mens den er til rep.

:-| /Peter.