Teledanmark mobil SIM-kort
Fra : JK

Dato : 09-01-01 17:49

Hej Gruppe.

Jeg har lige et nysgerrigt spørgsmål. Er der nogle der har anskaffet sig et
TeleDanmark mobil abonnement inden for den seneste måned ?

Det jeg gerne vil vide er om der er kommet nogle nye menuer på SIM-kortet.

Evt. en menu til deres tjenester på 333

Hilsen
Jesper K

Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-01-01 19:57

Mit SIM kort er fra 1995 - bør jeg udskifte dette??? Og hvad koster
det? Hvad får jeg evt. ud af det??

Oprindelig tlf. 2110i - nuværende 7110.

---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Deaster

Dato : 10-01-01 08:50

"Karsten Jensen" <k-j@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Mit SIM kort er fra 1995 - bør jeg udskifte dette??? Og hvad koster
> det? Hvad får jeg evt. ud af det??

Du vil nok få en længere standbytid ud af det, da de gamle kort vist nok var
5 volt, hvor de nye er 3 volt.

Jesper (Deaster)
Bare fordi man er bange og paranoid, kan
man godt have ret i, at der er nogen efter en.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 10-01-01 09:36

On Wed, 10 Jan 2001 08:50:22 +0100, "Deaster" <frankatnasa@hotmail.dk>
wrote:

>Du vil nok få en længere standbytid ud af det, da de gamle kort vist nok var
>5 volt, hvor de nye er 3 volt.

Hvad vil det koste at udskifte det??

---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Deaster

Dato : 10-01-01 10:16

> Hvad vil det koste at udskifte det??

Hvis du er "grov" nok og siger at dit simkort ikke virker mere, og om de
ikke kan tilsende dig et nyt, koster det dig ikke noget. Du kan jo også sige
det som det er, at det benytter 5 volt hvorfor din telefon bliver drænet
hurtigt for batteri, og du gerne vil have et nyt, det burde egentlig også
være gratis.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 10-01-01 11:41

On Wed, 10 Jan 2001 10:15:54 +0100, "Deaster" <frankatnasa@hotmail.dk>
wrote:

> [...]
>hurtigt for batteri, og du gerne vil have et nyt, det burde egentlig også

Jeg sagde det som det var m. standbytid - og jeg får et nyt gratis der
kan lagre dobbelt så mange numre. dvs. 100 numre.

Oplyste at der også kommer et der kan lagre 150 numre.

---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Deaster

Dato : 10-01-01 12:03

> Jeg sagde det som det var m. standbytid - og jeg får et nyt gratis der
> kan lagre dobbelt så mange numre. dvs. 100 numre.

Det var ikke så mange, mit 2,5 år gamle Mobilix kort kan rumme 120.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 10-01-01 11:41

Mit gl. kort er i øvrigt fra 1996.

---