Capi 2.0
Fra : Michael Sørensen

Dato : 04-02-02 23:09

Hejsa...

Er der nogen der ved hvilke TA'er der understøtter CAPI 2.0, det skal
bruges i forbindelse med PC-anywhere.

Og har jeg ret i at et Speed II ikke kan bruges med ovenstående program.

--
med venlig hilsen - best regards

Michael Sørensen
www.m-k-s.dk - post@REMOVEm-k-s.dk.dk
ICQ#: 41174628 - Homo Sapiens v. 2.00

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 05-02-02 12:22

On Mon, 4 Feb 2002 23:08:34 +0100, "Michael Sørensen" <post@m-k-s.dk>
wrote:

>Hejsa...
>
>Er der nogen der ved hvilke TA'er der understøtter CAPI 2.0, det skal
>bruges i forbindelse med PC-anywhere.
>
>Og har jeg ret i at et Speed II ikke kan bruges med ovenstående program.
Prøv med et ISDN kort der kan sættes ind i din PC, de kan som reglen
køre CAPI.
/Hans
************************
http://www.audi-club.dk/

Fra : john@boyschau.dk

Dato : 05-02-02 13:49

wrote:

>Er der nogen der ved hvilke TA'er der understøtter CAPI 2.0, det skal
>bruges i forbindelse med PC-anywhere.

Zyxel's ISDN produkter understøtter CAPI 2.0.
http://www.zyxel.dk/
--
Yours Sincerely : John Boyschau
webmaster@boyschau.dk - webmaster@haslev-data.dk