Punk/Garage bølgen der kommer?!...
Fra : Mikster

Dato : 04-02-02 22:59

Hva synes i om de nye bands (The Strokes, The White Stripes, Black Rebel
Motorcycle Club osv.)
De tre ovennævntes album har jeg lige hørt inden for de sidste par dage og
jeg sidder med små
julelys i øjnene. På trods af at det i sagens natur ikke er det mest
avancerede musik synes jeg at
det indeholder meget af den intensitet og vildskab rockscenen har manglet de
sidste 5-6-7 år.
Hva synes I...

--
Omar Marzouk om sine forældre:

"Mine forældre forstår ikke rigtigt hvad det er
jeg går og laver; så jeg prøvede at forklare dem
det: "Jeg går op på en scene... og så sviner jeg
fremmedarbejdere til!" Så kiggede min far lidt på
mig og sagde: "Hva faen søn, er du blevet politiker?"

VH MIKKEL

Fra : rectum moses

Dato : 04-02-02 23:47

"Mikster" <mikkel-sif@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> avancerede musik synes jeg at
> det indeholder meget af den intensitet og vildskab rockscenen har manglet

Jeg synes, det er lidt for tamt i forhold til den garage rock/punk, jeg
kender til. Men det er klart bedre end alt det, der dukker op for tiden
(Linkin Park, Staind, Nickelback, Creed, Crazy Town, Papa Roach, POD o.s.v.)

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 05-02-02 10:09

"rectum moses" <6x104138@tiscali.dk> wrote in message

> [...]
> kender til. Men det er klart bedre end alt det, der dukker op for tiden
> (Linkin Park, Staind, Nickelback, Creed, Crazy Town, Papa Roach, POD

Helt enig ... især Crazy Town er elendige. Sådan en flok overtatoverede,
talentløse, pigeglade drengerøve. Selv deres navm er fanasiforladt. Desuden
giver deres overdrevne stjæleri fra Red Hot Chili Peppers mig kvalme.

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Mikster

Dato : 05-02-02 15:13

"rectum moses" <6x104138@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kender til. Men det er klart bedre end alt det, der dukker op for tiden
> (Linkin Park, Staind, Nickelback, Creed, Crazy Town, Papa Roach, POD

Jeg er kun uenig med på et punkt: Papa Roach.
De har faktisk lavet en skidegod plade.
Det er måske sigende at de er de eneste der
ikke har haft sådan et rigtigt stort hit endnu...

Fra : Troels Fibæk Bertel

Dato : 10-02-02 12:26

Bølge?

Nu kan man så invende at Hellacopters da har lavet pænt vild garage/punk
rock i en del år efterhånden.
Ganske vist bliver de ikke spillet på MTV særligt ofte, men derfor
eksisterer de vel alligevel...

The White Stripes har iøvrigt lavet 3 plader på nuværende tidspunkt, hvorfor
de vel også må hævdes at have været en del af scenen i de sidste par år....