Reklamation vedrørende Nokia telefon???
Fra : Eddy Folder

Dato : 09-01-01 15:47

Hej alle

Jeg sidder her med en nokia 8210 som jeg har været til reparation med ca 5
gange, alle gangene er det sjove mærkelige software fejl som pludselig er
kommet. Da jeg var inde med den 4 gang i eksperten for at sige at den var
gal tog de den igen og efter en uge fik jeg at vide at jeg havde tabt den i
noget vand og det var der for, det skal lige siges at telefonen aldrig har
virket ordentligt og at i det halve år jeg har "haft" den har den været til
"reparation" hos dem i ca. 5 måneder. Men jeg havde som sagt tabt den i vand
og skulle betale en reparation af 900 kr. hvilket jeg nægtede da den aldrig
har været i nærheden af vand og jeg fik så min telefon tilbage uden at
skulle betale, men den var heller ikke repareret. Jeg gik ind arrigt ind til
nokia forretningen med den inde ved rådhuspladsen (Kbh) og sagde at jeg
gerne ville ville have en ny telefon, men de sagde at de først skulle tjekke
om der var grund til det og de fik derefter telefonen. Jeg fik så telefonen
tilbage idag, hold så fast på hat og briller, først sad hele coveret skævt,
der manglede en skrue og i en af hullerne i bunden lå en lille sten... Mand
jeg er træt af Nokia

Så kommer spørgsmålet, er der nogle her inde der ved hvor hos Nokia man skal
henvende sig hvis man har lyst til at lade en Atombombe falde?? Jeg skal
bare have en ny telefon nu og det er kun retfærdigt hvis det er på deres
regning...

Puha, det lettede..

Mvh Eddy Folder

Fra : [SFS]Razzia

Dato : 10-01-01 00:10

Fra : N/A

Dato : 11-01-01 12:53

Fra : Jane & Otto

Dato : 11-01-01 12:53

> Boomerang på TV2 (hvis det altså kommer igen...)

Hm. Hvorfor ikke henvende sig hos Nokia Danmark? Det er vel rimeligt at give
dem en chance for at gøre skaden god igen?

mvh. otto