Nokia 6150 display bliver svagere
Fra : Karsten Schack Madse~

Dato : 04-02-02 22:41

Periodisk problem med Nokia 6150: teksten i displayet bliver af og til
svagere og bliver næsten ulæselig.
Hvis jeg banker telefonen i bordet bliver alt normalt igen i et stykke tid
hvorefter det hele starter forfra igen. Der er strøm på dyret og det ændrer
ikke noget hvis jeg rokker med batteriet.
Nogen bud på hvad fejlen er ?

Karsten

Fra : Anders

Dato : 05-02-02 12:40

Afmonter de 4 skruer der holder den bagerste del af coveret på plads.
Ud med printet
Fjern displayet.
Rens kontaktflader på print og display (vær forsigtig)
Saml tlf igen

Så virker den ½ års tid igen

Anders