mobilix, Siemens S35i, wap
Fra : Tower

Dato : 09-01-01 11:22

Jeg har haft en Siemens S35i i 5 dage nu og det er ikke lykkedes mig
at bruge mobilix wap med telefonen. Det går fint med mit Teledanmark
SIM-kort, men med mobilix-kortet får jeg bare tretonesignalet og
beskeden "Nettet svarer ikke".

Jeg har ringet til mobilix' kundeservice, der konstaterer at der ER
wap-mulighed med mit abonnement og hævder at der ikke er problemer med
deres wap på nuværende tidspunkt.

Er der nogen der kan bekræfte at mobilix-wap virker inden jeg tjekker
mine indstillinger for 117. gang?

Hvis wap-telefonnummeret (+4526265555) er indstillet korrekt, hvorfor
får jeg så tretonesignalet (det samme signal som man får når man ringer
til et ikke-eksisterende nummer)?

-Tower

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/

Fra : N/A

Dato : 09-01-01 12:44

Fra : Hans Holten-Lund

Dato : 09-01-01 12:44

> Jeg tror ikke Mobilix har aktiveret datakald på dit abonnement. Ring ind
og
> hiv dem i ørene

Mobilix wap virker fint lige nu.
PS: Der skal bruges ISDN V110 data opkobling til 26265555, vælg det i
telefonen.

Mvh. Hans

Fra : Hans-Henrik T. Ohlse~

Dato : 09-01-01 14:46

tower@nospam.dk (Tower) wrote in <93eono$cmf$1@nnrp1.deja.com>:

>Er der nogen der kan bekræfte at mobilix-wap virker inden jeg
>tjekker mine indstillinger for 117. gang?

Ja - jeg bruger det fint. Kig forbi:

http://www.copenhagenpictures.dk/wapsetup.html

Der kan du finde opsætningen til bl.a. Mobilix, så du kan få det til
at virke. Happt Wapping!

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Peter Rongsted

Dato : 09-01-01 15:59

Tower <tower@nospam.dk> wrote:

> [...]
>
>Hvis wap-telefonnummeret (+4526265555) er indstillet korrekt, hvorfor
>får jeg så tretonesignalet (det samme signal som man får når man ringer

Mobilix har en meget lang vejledning på media.mobilix.dk - direkte link:

http://com.media.mobilix.dk/cgi-bin/index.mpl?page_id=37&uid=

Peter

Fra : Tower

Dato : 09-01-01 16:15

Tak for for kommentarerne.

Jeg ringede endnu en gang til mobilix kundeservice, der igen
konstaterede at jeg havde wapadgang på mit abonnement. Derefter lovede
de at lade en tekniker ringe til mig. Teknikeren har endnu ikke ringet,
men pludselig virkede det. Uden at jeg ændrede noget. Mystisk.

Min teori er at Mobilix indså at der alligevel ikke var åbnet for
wapadgang for mit abonnement og derefter rettede fejlen. Men det er
selvfølgelig ren spekulation.

-Tower

Sent via Deja.com
http://www.deja.com/