Hvordan går jeg på nettet med 8210
Fra : Titan Kræmmer Møller

Dato : 09-01-01 01:11

Jeg har et datakabel, en bærbar og en 8210. Hvordan installere jeg det
og går på nettet? Jeg har kigget på min modem liste over drivere i windows.
Der er ikke nogen drivere til Nokia Produkter... Nogen der kan hjælpe?

Det kunne være meget sjovt........

--
Titan@Cool.dk
ICQ 103724100

Fra : Janner

Dato : 09-01-01 18:38

Hej,

Du skal først og fremmest have en IRDA port installeret i haveflisen , og så
have den til at snakke med din føn - hent evt. data suite for 8210 på Nokia
forum www.nokia.dk osv.
Så skal du ha' fat i filen så du kan installere svineriet som modem , den
fil hedder 8210.inf og skal placeres i windows mappen. Herefter normal
procedure med installering af nyt hardware indtil du når til driveren vælg
placeringen på 8210.inf filen og så virker det. Har ikke 8210.inf filen her
på den stationære pc men den ligger på haveflisen på kontoret. Poster den
imorgen i dk.bin hvis ikke du finder den inden.

God fornøjelse på dit nye 8210 Low Rider 9.6 internet.

Hygge

Janner