200mbit?
Fra : Jesper Sørensen

Dato : 04-02-02 21:33

Hej NG..

Jeg har 4 ens 10/100 kort liggende og overvejer at sætte dem parvis i hhv.
min main pc og min server.
Jeg har kun en stor hdd i min server og bruger så at sige den som filserver
til min egen pc .. derfor tænkte jeg at jeg kunne sætte 2 NICs i min main pc
og 2 NICs i min server og så få 200mbit forbindelse mellem pc'erne. Jeg har
en Unex 16 ports 10/100switch.

Kan det lade sig gøre? Hvad med internettet, jeg har en CC ADSL. Hvordan med
IP? Hvordan med switch?
Kan w2k selv finde ud af at benytte begge netkort?

/J

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 04-02-02 23:11

On Mon, 4 Feb 2002 21:33:23 +0100, "Jesper Sørensen"
<otiss@get2net.dk> wrote:

> Jeg har 4 ens 10/100 kort liggende og overvejer at sætte dem parvis i hhv.
> min main pc og min server.

http://www.net-faq.dk/cgi-bin/faqmain.pl?get=linkaggr
(Kort sagt, nej).

-A