hyperlinks i frontpage
Fra : connie nielsen-

Dato : 04-02-02 21:05

Hej
Jeg er ved at lave en ny hjemmeside i frontpage.
Jeg har delt siden i to hvor jeg har lavet i venstre knapper til
mine sider, men jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg sætter
hyperlinksene.
Er der nogen som kan hjælpe mig med det. Så vidt jeg ved har jeg
ikke tema i, Går jeg op i navigation kommer de godt nok frem ,
men der er ingen knapper og dem jeg har lavet kan jeg ikke føre
op til hyperlinksene .hvorfor.
Connie

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : connie nielsen-

Dato : 04-02-02 23:10

Hej-

JUBII Jeg har selv fundet ud af. Måtte bare bruge pæren ha ha

Connie

Fra : Erik Marzec

Dato : 07-02-02 18:56

Højreklik på din knap vælg egenskaber for knap der kan du sætte din link til
den side der skal vises når man trykker på knappen.