En tabel, der nægter at midterstille i et ~
Fra : Miss Zee

Dato : 04-02-02 20:23

Hej med jer

Jeg har problemer med at få indholdet i mine pop-ups til at stå i midten.
Når jeg klikker på linket, åbnes pop-up'en, men indholdet står ikke lige i
midten, før jeg har genindlæst siden med F5. Hvorfor?

I kan se det her : http://home.worldonline.dk/~roselle/liv.htm

Det kan ses på følgende to links: 'jeg så dagens lys' og 'trådte mine
barnesko' (De øvrige er jeg ikke nået til endnu).

Hjælp modtages med kyshånd!

Mvh Zee

Fra : Claus Pryds

Dato : 04-02-02 22:40

"Miss Zee" <infonospam@finurlig.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det kan ses på følgende to links: 'jeg så dagens lys' og 'trådte mine
> barnesko' (De øvrige er jeg ikke nået til endnu).

Prøv at tjekke dette link
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex8/autocenter.htm
det er vist det du er ude efter
--
MVH
Claus Pryds

Fra : Miss Zee

Dato : 04-02-02 23:20

> Prøv at tjekke dette link
> http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex8/autocenter.htm
> det er vist det du er ude efter

Nix! Det er ikke et spørgsmål om at få pop-up'en til at være centreret på
skærmen. Jeg vil bare gerne have, at indholdet i den tabel, der ligger i
pop-up'en er midterstillet, således at der er lige brede kanter omkring det
indhold (billede), der er i pop-up'en...
Hvorfor virker det først når jeg laver refresh-finten?

Mvh Zee