Lys
Fra : Peter N Adolfsen

Dato : 04-02-02 19:46

Jeg skal have skiftet rør i et par af mine akvarier, ogville gerne høre
andres mening om hvilke rør der er bedst til et planteakvarie.

På forhånd tak

Peter Adolfsen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 04-02-02 20:00

"Peter N Adolfsen" <padolfsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal have skiftet rør i et par af mine akvarier, ogville gerne høre
> andres mening om hvilke rør der er bedst til et planteakvarie.
>
> På forhånd tak
>
> Peter Adolfsen

Ja ja - nu ikke så utålmodig - det er kun 8 timer siden, at du spurgte om
det samme - og der skal nok komme nogle svar !

Email: jan@jve.dk Web: www.jve.dk

Fra : Peter N Adolfsen

Dato : 07-02-02 10:26

Undskyld, med efter 8 timer kunne jeg stadig ikke se min min besked. og jeg
prøvede derfor at poste den igen.
Peter Adolfsen

Fra : scn

Dato : 07-02-02 11:06

"Peter N Adolfsen" <padolfsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse news:3c62488f$0$253$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Undskyld, med efter 8 timer kunne jeg stadig ikke se min min besked. og jeg
> prøvede derfor at poste den igen.
> Peter Adolfsen

Kan se du har stofanet. Det er grunden.
Stofas news er ekstrem langsom (og de ved det)
Jeg skiftede fra stofas news-server til sunsite.dk

--
mvh Søren

http://www.soeren-nielsen.dk/akvarie/

Fra : Claus Christensen

Dato : 10-02-02 16:16

Jeg kan anbefale Phillips farve 84!
De giver et godt lys til planterne og en naturlig farve på både fisk og
planter!

Claus Christensen
www.tropica.dk

Fra : Peter N Adolfsen