har jeg smadret min sensor? Abit Kt7a
Fra : Christopher Tomas

Dato : 04-02-02 19:55

Hej

Jeg har lige installeret min nye XP 1700+ cpu i mit Abit Kt7a revision
1.0, det virker bare, men min sensor til cpu'en er holdt op med at
virke. Jeg ved ikke om det var noget der skete da jeg opdaterede
bios'en, eller om det er sket i forbindelsen med at jeg installerede
den nye cpu. jeg havde en Duron før, hvor sensoren så virkede. Er der
nogen der har oplevet det samme? den nye bios er version 64!

med venlig hilsen
Christopher Tomas

Fra : Christopher Tomas

Dato : 05-02-02 07:27

On Mon, 04 Feb 2002 19:54:55 +0100, Christopher Tomas
<mini_man@hotmail.dk> wrote:

> [...]
>den nye cpu. jeg havde en Duron før, hvor sensoren så virkede. Er der
>nogen der har oplevet det samme? den nye bios er version 64!

Nu virker den igen, må den ikke røre ved cpu'en? jeg bukkede den
nemlig lidt ned....