"gamle" bots til cs
Fra : Jannik

Dato : 04-02-02 18:55

jeg ville lige høre dels om de bots der bliver lavet i dag er kompatible med
første version af cs, eller om der er et sted hvor man kan hente disse...
mit problem ligger nemlig i at jeg slet ikke kan finde ud af at installere
1.3 ordentligt... det har jeg lidt accepteret, men kan nu ikke finde nogen
bots som jeg kan spille med...
jeg må lige tilføje at jeg har downloaded en bot som virker til 1.3, men jeg
kan ikke aktivere den(så jeg aner ikke om den osse virker til 1.0)... der
står at den aktiveres med =, men hvor er det lige at det engelske = ligger
på tastaturet ???

på forhånd tak
jannik

Fra : Jannik

Dato : 04-02-02 19:22

never mind, fandt selv ud af det...

Fra : S3N80R

Dato : 04-02-02 21:02

On Mon, 4 Feb 2002 18:54:35 +0100, "Jannik" <jannik@comodin.dk> wrote:

> [...]
>står at den aktiveres med =, men hvor er det lige at det engelske = ligger

Hejsa Jannik,

Det skal du da ikke acceptere: fortæl, hvad der går galt under
installeringen !!!

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Jannik

Dato : 05-02-02 00:23

> Hejsa Jannik,
>
> Det skal du da ikke acceptere: fortæl, hvad der går galt under
> installeringen !!!
>

> Med venlig hilsen
> S3N80R

ok så, here it comes...
nej det er bare mig som ikke rigtigt kan finde ud af det... og jeg ved at
det har været postet omkring 1000 gange i gruppen så jeg gad bare ikke
modtage et grimt svar om at det kan jeg læse andetsteds...

men jeg mangler simpelthen bare en fra start til slut vejledning.
jeg købte generations packen, og kan ikke lige finde ud af hvilke filer jeg
skal opdatere. Om jeg kan nøjes med at installere cs og ikke hl, og stadig i
dette tilfælde hvilke filer skal jeg bruge...

- jannik

Fra : S3N80R

Dato : 05-02-02 08:49

On Tue, 5 Feb 2002 00:22:53 +0100, "Jannik" <jannik@comodin.dk> wrote:

> [...]
>skal opdatere. Om jeg kan nøjes med at installere cs og ikke hl, og stadig i
>dette tilfælde hvilke filer skal jeg bruge...

Hejsa Jannik,

Ja - forstår dig godt. Hvis folk absoult skal brokke sig over, at det
'lige' har været postet SÅ KOM DOG MED EN DATO OG KLOKKESLET for
posteringen ellers kan det ikke bruges til noget !!!

....men nogle gange kan det nu godt være irreterende alligevel...heh...

1. Du kan ikke undgå at skulle installere Half Life da Counter Strike
benytter sig at mange filer herfra (CS er en mod).

2. Prøv at se på http://www.counter-strike.net/cswizard1.html - her
bliver du guidet igennem download af de korrekte filer.

Hvis du stadig mangler hjælp så sig endeligt til :)

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Jannik

Dato : 05-02-02 09:09

> [...]
> bliver du guidet igennem download af de korrekte filer.
>
> Hvis du stadig mangler hjælp så sig endeligt til :)

ok det prøver jeg så, og jeg skal nok vende tilbage hvis det ikke virker...

- jannik

Fra : Jannik

Dato : 05-02-02 09:15

ok, men forstår det ikke helt... for di den udgave som jeg købte indeholder
to cd'ere... en med hl og en med cs, og jeg har kun installeret cd'en med
cs, og det kan godt køre...
men hvis begge skal installeres, skal de så det i samme bibliotek ???

Fra : S3N80R

Dato : 05-02-02 11:34

On Tue, 5 Feb 2002 09:14:59 +0100, "Jannik" <jannik@comodin.dk> wrote:

> [...]
>cs, og det kan godt køre...
>men hvis begge skal installeres, skal de så det i samme bibliotek ???

Generations packen har jeg ikke selv prøvet at installere men det
lyder som om at du slet ikke behøves at installere Half Life? Smart,
egentligt for der er ikke nogen grund til at det skal fylde på
harddisken, hvis det er gennemført !

Med hensyn til updaten så er jeg selv rimeligt blank og må derfor være
dig et svar skyldig...men et gæt ville være:
http://www.cscentral.com/files/cs/ og så under CLIENT og linket
<Retail Counter-strike 1.0.0.3 Patch>...

Hvis dette ikke virker er jeg sikker på, at en anden vil være dig
behjælpelig :)

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Jannik

Dato : 05-02-02 17:54

> [...]
> <Retail Counter-strike 1.0.0.3 Patch>...
>
> Hvis dette ikke virker er jeg sikker på, at en anden vil være dig

ok så, efter at jeg har installeret 1.0.0.3 er den næste upgrade så til
1.3 ???
tusind tak for hjælpen indtil videre...

- jannik

Fra : IzNoGoUd

Dato : 06-02-02 18:43

KLIP
>står at den aktiveres med =, men hvor er det lige at det engelske = ligger
>på tastaturet ???
KLIP
Den ligger ved siden af Backspace???
Ved siden af "Slet tilbage knap" på dansk

Skift til engelsk tastatur ellers virker det ikke, jeg gør også det
samme i Baldur´s Gate.

Kontrolpanel > Tastatur > Sprog > Tilføj > engelsk(Amerikansk).

Lav også hotkeys fx. Shift+Alt så kan du skifte tastatur layout under
spillet.

Fra : Jannik

Dato : 06-02-02 19:59

> [...]
>
> Kontrolpanel > Tastatur > Sprog > Tilføj > engelsk(Amerikansk).
>
> Lav også hotkeys fx. Shift+Alt så kan du skifte tastatur layout under

tak for tippet, det vil jeg prøve

-jannik