Hvordan indtastes SIM unlock kode ?
Fra : Dan Mortensen

Dato : 08-01-01 14:35

Hej,

Jeg har en Nokia 3210 og en tilhørende unlock kode fra Mobilix

#pw+xxxxxxxxxx+1#

Når jeg sætter et andet kort i skriver telefonen "SIM kort er ikke
accepteret" ...
Hvordan indtastes koden ??

MVH

Dan Mortensen

Fra : Flemming

Dato : 08-01-01 21:27

"Dan Mortensen" <net@sollok.dk> wrote in message

> [...]
>
> #pw+xxxxxxxxxx+1#
>
> Når jeg sætter et andet kort i skriver telefonen "SIM kort er ikke

Du SKAL bruge det gamle mobilix sim kort, og hvis du ikke har det mere, har
du et problem..

Mvh. Flemming

Fra : Dan Mortensen

Dato : 08-01-01 21:44

Så har jeg et problem

-Dan

Fra : Jokeren

Dato : 09-01-01 20:02

Kan løses hvis en af dine venner har en mobilix telefon ellers må du
investre i en mobilixmayday pakke til 100 (du kan tale for de 100 kroner)

Hilsen

Johnny

Dan Mortensen <net@sollok.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:0Dp66.9623$%c2.444225@news010.worldonline.dk...

Fra : Christian Flintrup

Dato : 09-01-01 23:54

Jokeren <smart@teens.dk> wrote:

> Kan løses hvis en af dine venner har en mobilix telefon ellers må du
> investre i en mobilixmayday pakke til 100 (du kan tale for de 100 kroner)

Eller tag hen til en forhandler - de plejer at være flinke til at hjælpe
(well det er vi i hvert fald hvor jeg arbejder :)

Mange butikker har SIM-kort liggende til 'testformål' eller isat i
demomodeller.

--
Mange hilsener

Christian Flintrup