Drømme musik!
Fra : Kim Nielsen

Dato : 04-02-02 18:16

Er der nogle der har en ide til hvor jeg skal gå hen, hvis jeg gerne vil
have noget "drømme hypnose musik". Noget af det musik, hvor man skal ligge
med lukkede øjne, hvorefter at en stemme fortæller én at man er et eller
andet sted, og slapper af i armene osv... Håber at i har en ide om hvad jeg
snakker om, og hvor jeg kan lede efter det.

Vh
Kim Nielsen

Fra : Katsen

Dato : 04-02-02 18:45

Biblioteket... Så vidt jeg husker står den slags musik under New Age..
katsen

Fra : Max

Dato : 04-02-02 18:46

Hej Kim

> [...]
> andet sted, og slapper af i armene osv... Håber at i har en ide om hvad jeg
> snakker om, og hvor jeg kan lede efter det.

Prøv her http://www.holistica-medica.com/MainOGSI.htm

Mvh Max

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 05-02-02 13:01

"Max" <max_jens@post9.tele.dk> wrote in message

> Prøv her http://www.holistica-medica.com/MainOGSI.htm

Eller prøv at høre Radiohead - The Tourist

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Kenneth K.

Dato : 05-02-02 18:33

Prøv engang Enya.

/Kenneth

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 06-02-02 13:01

> [...]
jeg
> snakker om, og hvor jeg kan lede efter det.

Hvis du går ind i det Ukendtes Boghandel i Kbh, så er jeg sikker på at de
vil hjælpe dig. Der har de masser af sådan noget, med 'guide' på.
De ligger på Løvstræde 8, 1152 København K, en sidegade til strøget, men du
kan også gå ind på http://detukendtes.dk og bestille. Eller ring/skriv til
dem, som sagt er jeg sikker på de vil hjælpe med at finde noget godt, jeg
kender en af medarbejderne (min fars kone).

Jacob