Norsk skovkat på Fyn søges
Fra : Jakob Jensen

Dato : 04-02-02 17:20

Hej alle!
Jeg er blevet ringet op af en mand, som gerne vil købe en norsk skovkat. Den
skal helst være fra Fyn, og da vi selv står og først er ved at lave et kuld
nu, lovede jeg at forhøre mig om der e´r nogen der kan hjælpe.
Katten skal være en hankat på max 1 år, og den skal ikke bruges til
udstilling og avl.

Skriv til mig hvis du kan hjælpe

Mvh.
Louise Viborg
DK Shuno Zahra's norske skovkatte
http://www.shunozahra.dk

Fra : Pernille Scharff

Dato : 09-02-02 10:45

Hej Jakob,

Randi Jelsing (Ve Gimle) ude i Højby har vist stadig en han og en hun
tilbage fra sit juni-kuld. De er vildt skønne - efter Europas Den Gamle
og Vår Ve Gimle. Jeg har ikke hendes nummer her, men mon ikke det kan
findes på norskskovkat.dk??

/Pernille

Fra : Louise Viborg

Dato : 09-02-02 12:51

Hej Pernille!
Tak for det, men vi har fundet en killing (som dog ikke er født endndu )
til familien. Så nu er alle glade *G*

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 09-02-02 14:12

"Louise Viborg" <shunozahra@rodsen.dk> writes:

> Hej Pernille!
> Tak for det, men vi har fundet en killing (som dog ikke er født endndu )
> [...]

Det kan man da kalde katten i sækken..*gg*
Eller måske nærmere katten i mavsen rotfl..

--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa