Internet med Windows 2000
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 07-01-01 22:07

Hej NG!!!

Jeg er i den uheldige situation at jeg har windows 2000 og en Nokia
telefon... (Har både 6150 og 7110)

Er der nogen måder, hvorpå man via infrarød kan komme på internettet???
Har ledt OVERALT på nettet, og det ser ikke ud til det...
Jeg har fundet ud af at lave min infrarøde port om til en comport (Generic
IR serial port), men synes stadigvæk ikke at kunne finde nogle programmer
eller modemdrivere...

HJÆÆLP!!!

Lasse Rønlev

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 07-01-01 22:37

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
internettet???
> Har ledt OVERALT på nettet, og det ser ikke ud til det...

Jeg håber du kan tysk... Her er løsningen til dit problem:
http://www.irda4w2k.com/

--
Jimmy Nielsen

Fra : Jimmy Nielsen

Dato : 07-01-01 22:51

"Jimmy Nielsen" <jimmy-nSPAMIKKE@email.dk> skrev i en meddelelse
> "Lasse Rønlev" <r@pc.dk> skrev i en meddelelse

> internettet???
>
> Jeg håber du kan tysk... Her er løsningen til dit problem:
> http://www.irda4w2k.com/

Ups! Jeg kom lige til at se at fra og med nytår er det blevet
betalingssoftware. Godt jeg fik den hentet mens den stadig var i Beta =
gratis. Så vidt jeg lige kan se virker den fint endnu. Jeg poster den i
dk.binaer under navnet "IRDA til Windows 2000".

--
Jimmy Nielsen

Fra : apollo14

Dato : 07-01-01 22:40

du skal bruge nokia datasuite til din 6150, og til din 7110 skal du bruge
den driver som ligger på en cdrom hvor phonesync oxo ligger på.

Undskyld mine slangs.