Koder til Siemens C35i
Fra : Tommy

Dato : 07-01-01 21:00

Hej

Jeg ville lige høre om der er nogen der har nogle kode til Siemens C35i
Jeg har selv denne kode *#0606# til at aflæse mobilens version nr.

Fra : tycho@com.dtu.dk

Dato : 08-01-01 12:05

Se:
http://www.themobileworld.org/index2.html

P.S. Koden er individuel fra tlf. tlf., så too bad. Du bli'r nødt
til at finde et datakabel (se denne andre beskeder i denne gruppe).

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 08-01-01 12:18

> P.S. Koden er individuel fra tlf. tlf., så too bad. Du bli'r nødt
> til at finde et datakabel (se denne andre beskeder i denne gruppe).

Hvor finder man så billigst et datakabel til Siemens C35?

Jeg synes de er relativt dyre de steder jeg har set dem - jeg forstår i
hvert fald ikke hvorfor en stump kabel kan koste 5-600 kr.

/Jørgen Hansen

Fra : tycho@com.dtu.dk

Dato : 09-01-01 12:57

Prøv at se her (ikke at jeg kan anbefale dem idet jeg ikke selv har
brugt dem):
http://www.cellsavers.co.uk

Ang. kabelpriser, så vil jeg tro at kablet koster så meget fordi, der
i det originale kabel, er indbygget en infrarødport, så man kan
"snakke" med telefonen via en sådan. Dette kunne f.eks. være en
palm-pilot der kunne bruge telefonens modem til at checke mail etc.

De billige kabler har kun stik til en COM-port på en computer, og er
derfor begrænset til en sådan.