UHF med Weird Al yankovic på dvd :-)
Fra : NN

Dato : 04-02-02 14:43

Jeg læste et eller andet sted, at de endelig har besluttet at udgive den
geniale film "UHF" (Vidioten) på dvd, men er der nogen der ved hvornår?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Zeki

Dato : 04-02-02 15:21

Kan du ikke huske hvor du har hørt/læst det henne? Det ville da være stort
at få denne film på dvd. Selv en VHS-udgave er jo umulig at få fat i.

Jeg glæder mig da til et gensyn med 'Conan the Librarian' og 'Ghandi part
II: no more passive resisitance', blot for at nævne nogle enkelte.

Zeki

Fra : Martin Møller

Dato : 04-02-02 15:32

Zeki wrote:

> Kan du ikke huske hvor du har hørt/læst det henne? Det ville da være stort
> at få denne film på dvd. Selv en VHS-udgave er jo umulig at få fat i.

Sommeren 2002 i følge dette link:
http://www.dvdfile.com/news/special_report/events/studio_day/2001/mgm.html

--
Mvh. Martin

Fra : NN

Dato : 04-02-02 16:32

> Kan du ikke huske hvor du har hørt/læst det henne? Det ville da være stort
> at få denne film på dvd. Selv en VHS-udgave er jo umulig at få fat i.

Jeg tjekkede lige, og det var inde på den officielle Weird Al side det stod,
inde under LATEST NEWS

http://www.weirdal.com/

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Ole Sørensen

Dato : 06-02-02 14:40

> Kan du ikke huske hvor du har hørt/læst det henne? Det ville da være stort
> at få denne film på dvd. Selv en VHS-udgave er jo umulig at få fat i.

Yep! - Den er genial.....har den på VHS, men den kunne efterhånden godt
trænge til at blive skiftet ud!

Fra : Per Kristensen

Dato : 04-02-02 16:16

"NN" <ec-odense@pc.dk> wrote in message
> Jeg læste et eller andet sted, at de endelig har besluttet at udgive den
> geniale film "UHF" (Vidioten) på dvd, men er der nogen der ved hvornår?
>
> Mvh Martin Sjøstrand

Hehe husker den som ganske morsom :)