Adgang til upload nægtes.
Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 04-02-02 14:47

HJÆLP!
Jeg er ved at gå helt op i limningen nu.
I over 3 uger har jeg ikke kunnet opdatere mine 2 hjemmesider.
Begge ligger på samme server på web-hotellet, og samme server har haft
problem med FP-udvidelsen. Det er nu ordnet, men jeg kan stadig ikke
opdatere, da FP nu ikke vil godtage mine adgangskoder. Når medarbejderne ved
webhotellet prøver, er der ingen problemer mere. Heller ingen problemer,
hvis der prøves fra en anden computer ved hjælp af mine adgangskoder.
Jeg har slettet og geninstalleret FP i håb om, at det var her fejlen lå -
hjalp heller ikke. Jeg har slettet alle temperary-files og Cookies - hjalp
heller ikke.
Er der nogen her, der kan hjælpe mig og evt. se det som en udfordring i
stedet for et problem.
Jeg håber på hjælp.

Hilsen Anne Mette Mørup
http://www.springswift.dk
http://wwwdrkskive.dk

Fra : Andreas Paasch

Dato : 04-02-02 15:02

Har du prøvet at udgive til en anden port end standard port 80?

Prøv med port 8080, det hjælper ofte,

upload således til http://www.springswift.dk:8080 .. bemærk ":" efter .dk og
så 8080

Håber det hjælper, ellers er der jo også andre muligheder, men, en ting ad
gangen.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net

Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 04-02-02 15:35

Hej Andreas.
Tak fordi, du gider prøve på at hjælpe en desperat kvinde.
Nu er jeg desværre ikke alt for kvik til det her, men jeg har prøvet at
gøre, som du skriver. Jeg får så bare den melding at "Serveren kunne ikke
behandle anmodningen" og at jeg skal undersøge om serveren har
FP-serverudvidelse.
(det har den)
Hilsen Anne Mette

Fra : Andreas Paasch

Dato : 04-02-02 17:19

Bare rolig, det skal vi nok hitte ud af.

Nu ved jeg ikke hvor dit web er hostet, men du skal have fat i din udbyder
engang fordi de skal afinstallere og reinstallere dine Server Extensions.
Fejlen ligger ved serveren efter din fejlmelding og dermed ikke hos dig.
Hvis din webudbyder mener at sagen er god nok, så bed dem om at flytte din
webløsning på en NT-baseret server, alternativt win2000-server.

Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 04-02-02 22:00

.Hej igen

> Bare rolig, det skal vi nok hitte ud af.

Tak skal du ha', og åh hvor jeg håber, du har ret.

> Nu ved jeg ikke hvor dit web er hostet, men du skal have fat i din udbyder
Jeg bruger StruerNet.

> engang fordi de skal afinstallere og reinstallere dine Server Extensions.

Det siger de, at de har gjort

> Fejlen ligger ved serveren efter din fejlmelding og dermed ikke hos dig.

Hos StruerNet er de efterhånden af en anden mening.
De havde lavet "ged" i det og fået fjernet deres FP-serverudvidelser på bl.a
den server, hvor mine sider ligger.
Det var efter, at dette igen var OK, at det gik galt med mine adgangskoder.
Da koderne accepteres andre steder mener de nu, at problemet MÅ ligge hos
mig, og de mener ikke, de kan hjælpe mig

> Hvis din webudbyder mener at sagen er god nok, så bed dem om at flytte din
> webløsning på en NT-baseret server, alternativt win2000-server.

Siderne ligger på en NT-Server.

> Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss
>
> Andreas Paasch
> Denmark

Endnu engang tak for din interesse - Anne Mette

Fra : Andreas Paasch

Dato : 05-02-02 00:01

Ok,

så prøver vi lige noget helt andet.
Du kan uden problemer slette følgende filer lokalt og så prøve igen.

*.web
service.lck

omend den sidstnævnte ikke er så afgørende lige nu, men tag den nu med.

Ellers må jeg overlade det til Karlsen, han har garanteret en anden ide.

Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 05-02-02 07:16

> Ok,
>
> så prøver vi lige noget helt andet.
> Du kan uden problemer slette følgende filer lokalt og så prøve igen.
>
> *.web
> service.lck

ØØHHH - hvordan finder jeg de to filer.
Jeg har prøvet at søge dem i "filer og mapper" - men der er intet resultat.
(tilgiv mig min ubehjælpsomhed)

Anne Mette

Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 05-02-02 15:38

Ih altså - det fandt jeg også ud af nu.
MEN MEN - det hjælper ikke på mit problem.

Fra : Birgitte Nin@

Dato : 05-02-02 19:53

"Anne Mette Mørup" <Spring.Swift.Labrador@mail.tele.dk>
skrev i en meddelelse
> Ih altså - det fandt jeg også ud af nu.
> MEN MEN - det hjælper ikke på mit problem.
>
> Anne Mette

Hej Anne Mette
jeg har ikke meget forstand på det her , men det jeg kunne
forstille mig er at hvis man afinstaler hele office pakken
, så ligger der måske noget tilbage i windows registeret
( regedit ) til du instalere office igen, så er det store
spørgsmål bare lige hvordan chekker man have der er i
regedit .og hvad skal være væk når man har afinstallert ,
for det ved jeg ikke .
men måsket andre i gruppen ved det
MVH
Birgitte

Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 06-02-02 06:58

Hej igen.
Jeg vil lige fortælle, at det ser ud til, at e'n af medarbejderne på
webhotellet vil løse problemet for mig. Sååååhhh - jeg vender lige tilbage
og fortæller, hvordan det er gået, og hvis jeg kan - forklare hvad der var
galt.
godmorgenhilsener fra Anne Mette

Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 08-02-02 14:46

Ja tro det eller ej. Jeg har stadig problemer med at uploade. Jeg kunne med
den ene af siderne , den der hedder http://www.springswift.dk men uden af få
mit navigationspanel med - men nu er det galt med adgangskoden igen. Den
anden side http://www.drkskive.dk har jeg endnu ikke kunnet opdatere -
også på grund af adgangskode-fnidder.På e'n eller anden måde er den blevet
uploaded af andre (web-hotellet), men også i en aldeles amputeret form.
Ind imellem meldes der stadig at FPserverudvidelser ikke findes.
Jeg har fået at vide, at det må være mig, der bruger Front Page forkert, men
har svært ved at acceptere dette, da det har fungeret udmærket de første
måneder.
Måske et dumt spørgsmål: men kan det, at jeg har prøvet at uploade da
serverens FP-udvidelser var ødelagte have indflydelse på det her????

Anne Mette Mørup

Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 08-02-02 23:29

YES YES YES - Så lykkedes det med Birgittes hjælp.
Jeg fandt ud af, at jeg manglede "Klientprogram til Microsoft-netværk".
Hvordan det så end er gået til.
Programmet kan installeres igen og hentes på flg. adress;
http://www.paderup-gym.dk/Adm/information/it/intranet/klinetprog.htm
hvor man på simpel vis forklarer fremgangsmåden.
Eneste problem, jeg har tilbage er, at mit navigationspanel som ligger
øverst på alle siderne er forsvundet fra webstedet (men er stadig fremme på
FP) Det må jeg så også lige finde ud af.
Tak for al jeres hjælp.
Håber at andre kan bruge mit lille slut-indlæg.

Venlig hilsen Anne Mette Mørup

--
Anne Mette Mørup
Kennel Spring Swift

Fra : Per

Dato : 06-02-02 13:16

Birgitte Nin@ wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> spørgsmål bare lige hvordan chekker man have der er i
> regedit .og hvad skal være væk når man har afinstallert ,

Til at løse det problem som du beskriver Birgitte findes et
fantastisk lille program som hedder RegCleaner. Når du har
installeret det går du ind på første faneblad og finder alle de
programrester som ikke skulle være der (programrester fra
afinstallerede programmer). Dem sletter du og vupti så laver
disse rester ikke længere ulykker. Om programmet se her
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=189

mhv
Per

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Birgitte Nin@

Dato : 06-02-02 13:56

> [...]
laver
> disse rester ikke længere ulykker. Om programmet se her

1000 tak Per , jeg vill fluks bevæge mig til den side
og prøve og lære lidt om det
måske det kan fixe promblemerne , underalleomstændighede er
jeg helt bevist om at jeg trænger til at få ryddet op
der.
MVH
Birgitte

Fra : Per Hansen

Dato : 04-02-02 18:45

Jeg har selv haft et lignende problem, da jeg skulle udgive siden. Den
starter med at spørge efter websted; der skriver du "http://www.domæne.dk",
derefter kommer der en box frem med Brugernavn, Adgangskode og Domæne. Det
eneste sted hvor jeg ikke skulle skrive noget i, var i Domæne.
Håber det vil hjælpe dit problem.

MVH. Per

"Anne Mette Mørup" <Spring.Swift.Labrador@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3c5e90b6$0$252$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 04-02-02 22:03

Hej Per.

Tak fordi, du gider hjælpe.
Jeg har fået udgivet hjemmesiden for noget siden, og problememet er at få
den opdateret.

Hilsen Anne Mette

Fra : Karsten Bjørnestad

Dato : 06-02-02 22:02

Hej

Jeg har haft samme problem som dig Anne Mette
Desværrefik jeg det først løst ved at formatere hdd og geninstallere alt.

Karsten
"Anne Mette Mørup" <Spring.Swift.Labrador@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3c5ef6ec$0$62854$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Anne Mette Mørup

Dato : 07-02-02 00:42

"Karsten Bjørnestad" <bjoernestad@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse > Jeg
har haft samme problem som dig Anne Mette
> Desværrefik jeg det først løst ved at formatere hdd og geninstallere alt.

Åh nej Karsten - det håber jeg ikke bliver nødvendigt.
En medarbejder fra web-hotellet er lige nu ved at prøve at få mig igennem
denne mit livs store krise. Det er delvist lykkedes indtil nu. Så----- jeg
håber resten kommer til at gå.
Tak for dit indlæg.
Hilsen Anne Mette