Igen: Nokia 8250
Fra : Michael Bested

Dato : 07-01-01 20:59

Der er vel ikke nogen der ved, hvor man kan købe
sådan en ? Evt. på nettet ?

Jeg ved, den kan fås i Asia! Ville sådan en virke,
hvis jeg bestilte den til DK ?

--
Mvh.
Michael Bested

Fra : N/A

Dato : 08-01-01 00:17

Fra : Morten Petersen

Dato : 08-01-01 00:17

Telefonen vil virke fint i danmark!! Ordbogen kunne evt. være på engelsk! Og
husk garanti er international!

Fra : N/A

Dato : 08-01-01 11:11

Fra : John R. Jensen

Dato : 08-01-01 11:11

>Og jeg tvivler da meget på garantien -
> husk at telefonen ikke er godkendt til brug i Danmark af Telestyrelsen -
> uanset om den vil virke i DK el. ej.
>
> At få godkendt en telefon i DK koster en sum penge, hvilket jeg ikke tror
> Nokia har i sinde at betale.

Hvis telefonen er godkendt til brug i GSM-net et sted i verden er den
godkendt i alle lande.

Det samme gælder for fx. 27-MHz privatradioer. I gamle dage skulle de også
godkendes af telestyrelsen, men i 90'erne lavede man det om sålede at de
bare skulle være CE-mærket i et land i EU.

Hvad nu hvis en kineser kom til danmark med en N8250, måtte han/hun så ikke
bruge den ?? den holder vist ikke....

--
Best Regards/Med venlig hilsen

John R. Jensen

Fra : PHK

Dato : 15-01-01 09:02

> Det samme gælder for fx. 27-MHz privatradioer. I gamle dage skulle de også
> godkendes af telestyrelsen, men i 90'erne lavede man det om sålede at de
> bare skulle være CE-mærket i et land i EU.

Du mener formentlig CEPT-mærket?

_
|_|

Fra : Andos

Dato : 09-01-01 13:05

Den kan købes i Tyskland til 1300,- D-mark eller 4500 HKD med Westeren union
money transfer

Og jeg har snakket med Nokia careline, og de siger at 8250 er dualband dvs
900 og 1800 net

http://www.otakumw.net/newsd.shtml

Anders

Fra : Erik Einum

Dato : 09-01-01 13:39

"Andos" <andos@mail1.stofanet.dk> wrote

> [...]
> money transfer
>
> Og jeg har snakket med Nokia careline, og de siger at 8250 er dualband dvs

Hvor i Tyskland? Web-butikk? Fant ingenting på linken!
Takk for 8250-bildene i dk.binaer

///Mvh. EE