3310 og datakabel
Fra : Jørgen Christensen

Dato : 04-02-02 14:06

Jeg har købt et datakabel til Nokia 3310 hos T. Hansen, men kan ikke få det
til at køre med Logo Manager.
Er der nogen, som kan give mig et godt råd? Der står Not Connected i
nederste venstre hjørne. Skal man køre F-bus eller M-bus?
Hilsen Jørgen.

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 04-02-02 15:25

Jørgen Christensen wrote:

> [...]
> Er der nogen, som kan give mig et godt råd? Der står Not Connected i
> nederste venstre hjørne. Skal man køre F-bus eller M-bus?

Hvad er det sat op til? M- / F-bus? Det kan du jo ændre...! Men sæt det til
M-bus så virker det...!

/bm

--
Unlocking af mobiltelefoner...!
--> gsmunlock.dk <--

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 04-02-02 15:33

Datakablet kan sættes til både M- og F-bus, men jeg får ingen forbindelse
alligevel. Jeg har prøvet begge dele.
Kan man forøvrigt opdatere telefonens software samme vej, hvis man ellers
kan finde en opdatering på nettet?
Hilsen Jørgen.

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 04-02-02 15:44

Jørgen Christensen wrote:

> [...]
> alligevel. Jeg har prøvet begge dele.
> Kan man forøvrigt opdatere telefonens software samme vej, hvis man ellers

Nej du kan ikke opdatere softwaren med et alm. datakabel...! Men hvad står
kabelet til i indstillingerne i programmet?

/bm

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 04-02-02 16:31

Jeg har prøvet med både programmet og switchen på kablet sat til både M og
F, men uden at få forbindelse.

Fra : helloo.dk

Dato : 04-02-02 18:55

T. Hansen har et forklarings problem.. De sælger den masse kabler.. Men de
virker ikke.. Har selv købt 1 og fået det byttet og det virkede heller ikke
så det har jeg sendt tilbage og bedt om at få kreditteret.. Køb det et andet
sted...

--
helloo.dk åbner alle Nokia telefoner for kun 75,- kr.
Se også www.helloo.dk

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 04-02-02 21:42

Nu skal T. Hansen ikke have skyld for alt. Det her var min fejl. Jeg var
ikke klog nok til at vide, at batteriet skulle sættes oven i adapteren. Jeg
troede, at den blev strømforsynet via kablet. Hvor dum kan man være.
Hilsen Jørgen.

Fra : Jørgen Christensen

Dato : 04-02-02 22:17

Nu virker Logo Manager, men den er ikke smart til at editere telefonbøger,
og Fone Sync i Windows XP kender ikke Nokia 3310.
Er der nogen, som har 3310 handset driver til Fone Sync, eller kender I
andre gode programmer til telefonbøger?
Hilsen Jørgen.