Wap med sonofon
Fra : Casper Folsing

Dato : 07-01-01 19:18

Hejsa

Jeg har været så heldig at vinde en Ericsson T20 og kunne nu godt tænke
mig at få wap-delen til at virke. Men jeg kan ikke finde noget på
sonofons hjemmeside om hvordan man skal sætte telefonen op.
Er der nogen der ved hvor jeg evt. kan finde disse oplysninger, eller
ville være så venlig at skrive dem her.
Jeg har kontaktet sonofon, men har endnu ikke fået noget svar. Jeg har
forresten variant-abb.

Mvh
Casper

Fra : Dan Mortensen

Dato : 07-01-01 19:42

Hej,

Fundet på www.sonofon.dk (se under mobilportal)

Automatisk WAP-indstillinger via SMS
Send en SMS med teksten "wap1" til telefonnummer 20666666. Din mobiltelefon
modtager nu en SMS-besked indeholdende en række WAP-indstillinger.

Sådan gør du hvis du har en Ericsson WAP-telefon
På dit display står der nu "Nye indstillinger modtaget - Installer?" Tryk på
knappen "Yes".

Du skal nu vælge hvilken plads dine WAP-indstillinger fra SONOFON skal
placeres på. Du har mulighed for at vælge Profil 1 - 5. Vælg fx "Profil 1"
og tryk "Yes". WAP-indstillingerne er nu gemt på din mobiltelefon og du er
klar til at wappe.

Tryk på pilen til højre indtil displayet viser "WAP-tjeneste". Klik på pilen
ned og vælg "MobilPortal". Indtast dit brugernavn og kodeord og log på
MobilPortal

MVH

Dan Mortensen