Hvilken James Bond film ??
Fra : Martin Skogstad

Dato : 04-02-02 12:04

Hej Gruppe

Hvilken Bond-film står Roger Moore(så vidt jeg husker) på ski gennem
L'Aiguille Percee
eller "Øjet" som det også kaldes , i skiområdet L'espace killy i Tignes-Val
d'Isere området ??

Er der nogen der kan hjælpe ??

Mvh
Martin

Fra : PRESTIJ

Dato : 04-02-02 12:22

A View To A Kill

Fra : Martin Møller

Dato : 04-02-02 12:52

"Martin Skogstad" wrote:

> [...]
> L'Aiguille Percee
> eller "Øjet" som det også kaldes , i skiområdet L'espace killy i

Tænker du på hvor de har optaget det eller hvor det er meningen at scenen
skal foregå? For der er vist en vis forskel, og så vidt jeg husker har Roger
Moore som James Bond ikke stået på ski i Frankrig i henhold til filmene:

'A View To A Kill: Sibirien'
'The Spy Who Loved Me': Østrig
'For Your Eyes Only': Italien - kan det være denne (selvom du tænker på
Frankrig)?

--
Mvh. Martin

Fra : Martin Skogstad

Dato : 04-02-02 16:24

"Martin Møller" <martin@NOGODDAMNSPAMsophusmedical.dk> wrote in message

> [...]
>
> 'A View To A Kill: Sibirien'
> 'The Spy Who Loved Me': Østrig
> 'For Your Eyes Only': Italien - kan det være denne (selvom du tænker på

I Tignes er der et hul i et bjerg(eller rettere på toppen af en bjergkam) af
form som en trekant. Her skulle efter sigende, og (svagt i flg. min
hukommelse) en scene være optaget hvor Mr. Bond kommer ud af på ski. Dette
kan ikke lade sig gøre uden at man sætter en rampe op på bagsiden, men jeg
ville nu gerne se den igen.

Kan det være at det kun er den ene scene der er optaget der ?
eller er det ikke Roger Moore ??

Mvh
Martin

Fra : Martin Møller

Dato : 04-02-02 16:50

Martin Skogstad wrote:

> [...]
Dette
> kan ikke lade sig gøre uden at man sætter en rampe op på bagsiden, men jeg

Dette link med Googles hjælp bekræfter at de filmede denne scene til 'A View
To A Kill'.

http://www.thealps.com/resorts_dk/index.asp?name=tignes

Så blev selv man så klogere :)

--