Border om tabels osv.
Fra : Groggy

Dato : 04-02-02 11:19

Jeg skal bruge et eller andet der kan få borderen til at virke i både
explorer, netscape og opera (gerne i flere også selvfølgelig)

Koden jeg bruger nu er: STYLE="border: solid 1 #000000"

Findes der ikke andre, som der virker i mere en explorer??

Med venlig hilsen

Andreas Hansen (Groggy)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-02-02 14:03

Mon, 4 Feb 2002 11:18:54 +0100, skrev "Groggy" <groggy@mail.dk>:

>Koden jeg bruger nu er: STYLE="border: solid 1 #000000"
>
>Findes der ikke andre, som der virker i mere en explorer?

Prøv at skriv: STYLE="border: 1px solid #000000".
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Groggy

Dato : 04-02-02 14:36

> Prøv at skriv: STYLE="border: 1px solid #000000".

Det virker heller ikke. Jeg har ændret koden til:
style="border-style:solid;border-width: 1px;border-color: #FFFFFF;"

Så nu virker den også i Opera, men stadig ikke i Netscape. Det skal lige
siges at den version af Netscape jeg bruger er 4.79

Med venlig hilsen

Andreas Hansen (Groggy)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-02-02 14:48

Mon, 4 Feb 2002 14:36:01 +0100, skrev "Groggy" <groggy@mail.dk>:

>Så nu virker den også i Opera, men stadig ikke i Netscape. Det skal lige
>siges at den version af Netscape jeg bruger er 4.79

Det vil aldrig komme til at virke i Netscape 4.x, den
understøtter det ikke.

Kun med gammeldags html

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 04-02-02 14:55

Bemærk at det ikke vil virke i NN4 og hvad værre er vil det få den til
ikke at vise tabellen eller i enkelte tilfælde at chrasche helt.
Hvis det flyttes til et style sheet vil man undgå dette.