Lokaliser fjenden i CS
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 04-02-02 09:54

Hej alle

Jeg har lige startet min karriere i CS og det kører bare der ud af, men jeg
har lidt besvær med at se forskel på de goe og de onde. Det går jo rimelig
stærkt. Er der nogen der har et godt råd?

Rab

Fra : sls

Dato : 04-02-02 10:19

Du kan spille på en newbie server (server for nybegyndere), hvor man ikke
kan dræbe sine medspllere. Se efter servere hvor FF (frindly fire) står til
off.

Mvh sls

Fra : Michael Thomsen

Dato : 04-02-02 10:59

Tja.. Jeg har lært det ved at se på bukserne.. Det ene hold har ALTID hvilde
bukser. :)

Fra : *** J o h n n y ***

Dato : 04-02-02 13:27

Du kan bare installere CHEATS, så er der kun 2 slags, nemlig røde og blå,
sæt den til "fire at enemy", så klare den resten

just a joke ... drink a coke and have a smoke ... så har du 36 kills

johnny

--

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Da jeg blev født fik jeg valget mellem at

Fra : Devast8or

Dato : 04-02-02 17:25

Der skal ligge en .cfg fil i dit CS bibliotek (kan ikke lige huske hvad den
hedder, og har ikke selv spillet installeret mere, men du finder den nok).
prøv at tilføje følgende linje:

hud_centerid 1

i den .cfg fil. Det gør at navn og hold (i form af rød/blå farve på navn)
kommer til at stå på midten af skærmen istedet for nede i hjørnet. Det
hjælper lidt. Men ellers er der ikke andet at gøre end at øve sig, og som
sls sagde, spille på servere der har FF=OFF.
HTH

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jacob Holm

Dato : 04-02-02 17:27

Rabbit_HGC wrote:

> [...]
> har lidt besvær med at se forskel på de goe og de onde. Det går jo rimelig
> stærkt. Er der nogen der har et godt råd?

Du kan holde øje med dine teammates på din radar, såfremt den er slået
til. Men i starten kan man næsten ikke undgå at komme til at skyde lidt
på sine egne.

Mvh. Jacob

Fra : ~^~Ravn~^~

Dato : 04-02-02 19:49

Det problem har jeg oxo haft. Jeg har dog løst problemet ved at gøre mine
skins ens. Feks. ligner alle mine terroristet Salma Hayek. He he
Det kan godt være lidt tricky at ændre "skindsene". Jeg havde en erfaren CS
spiller til at hjælpe.

Fra : Nielsen

Dato : 05-02-02 00:38

Det betragtes som cheat på de fleste servere og i de fleste turneringer.

"~^~Ravn~^~" <rave@post12.tele.dk> wrote

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 05-02-02 11:35

Tak for alle Jeres svar, jeg må pudse mine briller, og så øve mig.

takker