Indlæggene i den gamle nyhedsgruppe
Fra : PP Nielsen

Dato : 04-02-02 09:10

Hej NG

Kan nogen fortælle hvad der sker med alle indlæggene i den gamle
nyhedsgruppe "dk.historie.genealogi"?
Forsvinder de bare eller vil det fortsat være muligt at læse dem?

Venlig hilsen
Peter Nielsen
ppnielsen@telia.com

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 04-02-02 09:19

On Mon, 04 Feb 2002 08:10:12 GMT, "PP Nielsen" <ppnielsen@telia.com>
wrote:

>Kan nogen fortælle hvad der sker med alle indlæggene i den gamle
>nyhedsgruppe "dk.historie.genealogi"?
>Forsvinder de bare eller vil det fortsat være muligt at læse dem?

Da du bruger Outlook Express forsvinder de bare, når din udbyder
sletter gruppen fra serveren.

Du kan dog læse dem via Google.
--
Lars Jørgen Helbo <lars@helbo.org>
http://www.helbo.org

Fra : Ole Grau

Dato : 04-02-02 10:20

"PP Nielsen" <ppnielsen@telia.com> wrote in message

> Kan nogen fortælle hvad der sker med alle indlæggene i den gamle
> nyhedsgruppe "dk.historie.genealogi"?
> Forsvinder de bare eller vil det fortsat være muligt at læse dem?

Hej

Du kan kopiere dem over i folder på din egen PC, så har du dem "evigt" (så
længe du har din PC).
Ole

Fra : PP Nielsen

Dato : 05-02-02 22:08

Tak for svarene, Lars og Ole ... nu er jeg mere rolig!

Med venlig hilsen
Peter Nielsen
ppnielsen@telia.com