Amor es...
Fra : izeqb

Dato : 04-02-02 01:30

Hejsa...

jeg har set forfilm for denneher spanske film som jeg ikke kan huske
hvad hedder!

Det eneste jeg ved med sikkerhed er at i forfilmen kommer tekst hvor
der står "Amor es ..." jeg kan ikke huske hvad der står på ...

Det kommer flere gange. Jeg tror nok at det er en slags romeo og julie
film, med forbudt kærlighed, bandekrig osv.

nogen der kan hjælpe med en titel?

Den er kommet ud på video.

// Hjalte

Fra : nikolaj borg

Dato : 04-02-02 01:37

"izeqb" <izeqb@secret.dk> wrote in message
> Hejsa...
>
> jeg har set forfilm for denneher spanske film som jeg ikke kan huske
> hvad hedder!

Amores perros eller Love is a bitch

http://www.imdb.com/Title?0245712

Glimrende film, selvom den visse steder (særligt i midten) haltede en smule
i mine øjne.

/Nikolaj