Opgradering af software på en 3210
Fra : Tonny Lauritsen

Dato : 06-01-01 12:55

Jeg har fået at vide at man kan opgradere softwaren på en 3210, så den kan
det samme som en 3310. Er der nogen der ved noget om det???

Nu har jeg lige fået mit datakabel hjem fra England og nu mangler jeg bare
nogle programmer jeg kan bruge. Jeg kan bruge alle slags. Er der nogen der
kan skrive et par links til mig?

mvh.

Rasmus Lauritsen

Fra : Erik Einum

Dato : 06-01-01 20:36

Tonny Lauritsen <Tonny-L@image.dk> skrev
> [...]
> bare nogle programmer jeg kan bruge. Jeg kan bruge alle slags. Er der
> nogen der kan skrive et par links til mig?

Du kan ikke få SMS-chat, lange SMS og pauseskjerm på en 3210, så dette er
en "and"! Du kan imidlertid montere vibrator i den (virker ikke på spill
som på 3310).

LogoManager www.logomanager.co.uk Logoer, ringetoner, telefonliste,
aktivere NetMonitor-menyen
NkProfile www.ajax.ic24.net/3210/nkprofile.htm På SW 5.31 og 5.36 (*#0000#
for å sjekke) kan du få to nye spill (husker ikke hvilke), samt aktivere
vibrasjonspunktet i ringemenyen.

///Mvh. EE