Windows 2000 Infrarød
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 06-01-01 12:31

Hej NG!

Jeg har en bærbar computer med Windows2000 og infrarød, og en Nokia 6150...
Ingen datakabel.

Jeg kunne godt tænke mig 2 ting:
1. At kunne komme på internettet så jeg kan checke min mail
2. At kunne bruge et eller andet program til logoer/telefonbog

Begge dele via infrarød...
Jeg er ikke nybegynder på computerområdet, men har ikke brugt så meget
infrarød før.

Er der nogen der vil fortælle mig hvilke programmer der skal bruges/hvordan
ovenstående lettest / billigst ??? Jeg har bl.a. hørt at man skal have en
anden driver til den infrarøde i computeren??
Er der en version af logomanager der virker i Windows 2000? -Hvis, hvor
finder jeg den?

Al hjælp modtages med KYSHÅND!!

Venlig hilsen Lasse Rønlev

Fra : Kasper Carøe Olsen

Dato : 11-01-01 23:08

Hej du...

Tja, du skal have fat i Nokia Data Suite og et datakabel (følger med
NDS). Der er ikke noget modem indbygget i din telefon, så du skal
bruge et kabel for at få det til at virke - Irda er no-go.

/kco

Fra : Peter Rongsted

Dato : 12-01-01 11:39

"Lasse Rønlev" <r@pc.dk> wrote:

> [...]
>anden driver til den infrarøde i computeren??
>Er der en version af logomanager der virker i Windows 2000? -Hvis, hvor

For at køre data med en 6150 på Windows 2000, skal du installere Nokia Data
Suite 3.0a. Den kan din forhandler skaffe dig. Jeg kan ikke huske, om den kan
køre via IR, men det kan du se på forum.nokia.com under Product Support.

LogoManager kan køre på alle 32bit versioner af Windows også 2000. Den behøver
ikke NDS for at virke. Kan hentes på www.logomanager.co.uk.

Peter