Hei Trenger litt info om hvordan lave sin ~
Fra : Wolfenstein

Dato : 03-02-02 21:15

Noen som har peiling på hvordan man lager sin egen bakgrunn i et akvarie jeg
tenker på noe som ligner på et fjell/berg
jeg tenkte å bruke hønsenetting.
Men er ikke sikker på hva man skal bruke til å dekke denne hønsenettingen
med jeg tenker på avgasser som fisken ikke tåler
Ser jo at dem selger sånne i butikken men koster jo tusen kroner??
Noen som har erfaring med sånt så takker jeg for all info

Mvh Wolfenstein

Fra : Jens Jacob Buus

Dato : 03-02-02 05:17

Her er der lidt "tråde" at gå efter.
http://groups.google.com/groups?num=50&hl=da&lr=lang_da&q=baggrund+akvarie+g
roup%3Adk.fritid*.*

Fra : Jens Jacob Buus

Dato : 03-02-02 05:19

"Wolfenstein" <r-holte2@frisurf.no> wrote in message > Noen som har erfaring
med sånt så takker jeg for all info

ups. her er den rigtige søgning.
http://groups.google.com/groups?num=50&hl=da&lr=lang_da&q=baggrund+akvarie+g
roup%3Adk.fritid.dyr.akvarium&btnG=Google-s%F8gning

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 04-02-02 07:40

"Wolfenstein" <r-holte2@frisurf.no> wrote in message news:nTg78.7562$pd5.166316@news2.ulv.nextra.no...
> Noen som har peiling på hvordan man lager sin egen bakgrunn i et akvarie jeg
> tenker på noe som ligner på et fjell/berg

http://www.svend-bent.dk/akvafisk/baggrund/ kan du se nogen billeder af mine baggrunde som er lavet i flamigo plader og malet med
hvid alfix iblandet farver. Sat i akvariet med silikone. lad det stå fire dage og tørre, vand på og lad det stå et par dage og skift
det hele ud inden du fylder op med vand som skal modnes til fisk.

--
Mogens D. Hansen
http://www.svend-bent.dk/

Fra : Per

Dato : 04-02-02 10:10

> [...]

> Ser jo at dem selger sånne i butikken men koster jo tusen
> kroner?? Noen som har erfaring med sånt så takker jeg for all

Og her er også et link
http://www.akvarieklubben.dk/vis_artikel.asp?id=84

--
Hilsen Per.