Tidligere liv.
Fra : Line Illum

Dato : 03-02-02 20:11

Jeg ikke bare tror på reinkarnation,- jeg er temmelig overbevist om, at vi
har levet før, og at mange af de mennesker, vi omgiver os med i vores
nuværende liv, har været relateret til os i et tidligere liv. Ligeledes
mener jeg, at mange af de sygdomme eller småskavanker, som forhindrer os i
uhindret at nyde vores livsglæde og velvære, stammer fra oplevelser, traumer
eller måder at dø på i vores tidligere liv. Jeg arbejder med regression
professionelt og guider folk rundt i deres tidligere liv, og jeg har flere
gange oplevet, at erkendelsen og gennemlevelsen af en situation i et
tidligere liv har kunnet forløse en sygdom eller et problem i det nuværende,
ligesom det kan kaste lys over et problematisk forhold til et familiemedlem,
en kæreste eller en kollega. Har I andre nogle erfaringer på dette felt????
Hvad mener I????

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 04-02-02 09:09

"Line Illum" <line.illum@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
vores
> nuværende liv, har været relateret til os i et tidligere liv.
Jeg er ikke kun "temmelig" overbevist - jeg fik besked om, at en
jeg har kendt tidligere i dette liv, kom ned som barn igen. Dette
meget tæt på mig, så jeg denne gang har en større mulighed for at
hjælpe vedkommende igennem den karma - der kommer, når man selv
afslutter sit liv.
> [...]
> uhindret at nyde vores livsglæde og velvære, stammer fra
oplevelser, traumer
> eller måder at dø på i vores tidligere liv.

Alt har en årsag.
> [...]
familiemedlem,
> en kæreste eller en kollega. Har I andre nogle erfaringer på

Jeg har med NLP-terapi været tilbage til før jeg blev undfanget,
dette var ikke planlant men pludselig skred tingene - og jeg fik
sat meget på plads, især ved at opleve min tid som foster og lille
barn igen.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Line Illum

Dato : 04-02-02 20:07

Det lyder spændende,- jeg tror, der virkelig er stof at hente, hvis man tør
begive sig ind i alle de utallige oplevelser, som ligger lagret i vores
underbevidsthed,- fra fosterlivet, fødslen, den tidligste barndom, og endda
fra vores sjæleliv inden undfangelsen. Når jeg guider folk igennem deres
tidligere liv er det IKKE under hypnose, som jeg ikke af etiske grunde har
lyst til at praktisere som terapeut, jeg mener, det er af afgørende
betydning, at alt, hvad man oplever under en regression, står ligeså lysende
klart i erindringen, som hvis man havde oplevet det dagen før. Noget af det
smukkeste er i øvrigt dødsoplevelserne,- det er så fredfyldt, kærligt og
ubeskriveligt smukt. Ingen forlader en regression med dødsangst, det er helt
sikkert
Tak for dit svar,- det var spændende at læse.
Mange hilsner
Line.

J¤mfruen) <jomfru_d@worldonline.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Ujr78.11053$m6.556445@news000.worldonline.dk...

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 04-02-02 22:39

Når jeg guider folk igennem deres
> tidligere liv er det IKKE under hypnose, som jeg ikke af etiske
grunde har
> lyst til at praktisere som terapeut

Hvorfor skriver du dette?? jeg har ikke været i regression under
hypnose.
> Tak for dit svar,- det var spændende at læse.
Ingen årsag.
> Mange hilsner
> Line.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-02-02 17:31

"J¤mfruen)" <jomfru_d@worldonline.dk> wrote in message
[klip]
> [...]
> dette var ikke planlant men pludselig skred tingene - og jeg fik
> sat meget på plads, især ved at opleve min tid som foster og lille

Øh, jeg skal lige have lidt hjælp her: Det, du dermed siger, er, at den
menneskelige hjerne er i stand til at lagre information fra fosterstadie og
tidlig barndom? Hvis ikke, hvordan genoplever man så sin tid som foster/baby
(hvor lagres minderne/erfaringerne og hvorfra hentes de igen)? Hvis du
mener, at hjernen er i stand til at lagre information i foster/baby-stadie,
hvordan hænger det sammen med, at hjernen - i den alder - bevistligt ikke
fysisk har de nødvendige egenskaber til at kunne lagre information?

--
-Jens B.

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 05-02-02 21:36

"Jens Bruun" <jens*fjernmig*@*fjernmig*bruun.com> skrev i en
meddelelse news:zPT78.295$OG1.4453@news.get2net.dk...
> [...]
bevistligt ikke
> fysisk har de nødvendige egenskaber til at kunne lagre

Nej, jeg siger ikke at den menneskelige hjerne er i stand til at
lagre information fra før man inkarnerer. Tingene forholder sig
noget anderledes. Det er kun i det jordiske liv vi regner med
tiden som lineær. Udenfor inkarnation kan man så at sige hoppe
frem og tilbage i tiden. Oplysningerne hænger et sted i et af de
ikke fysiske legemer som en erindring. Samt i den kollektive sjæl
( sjælefamilie) som sjælen er en del af. Derfor kan store skader
vise sig i senere inkarnationer, som pludselige opståede
misfarvninger i huden, eller kæmpear af små rifter. Eks,. hvis man
får et stort sværdhug i et ben - så kan man i en senere
inkarnation få et ar nøjagtigt samme sted, med samme retning - fra
en langt mindre skade, eller helt spontant misfarvning af huden i
samme område

> --
> -Jens B.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-02-02 09:22

"J¤mfruen)" <jomfru_d@worldonline.dk> wrote in message

[klip]

Tak for forklaringen.

--
-Jens B.

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 06-02-02 16:44

Din fornemmelse er helt i overensstemmelse med hvad jeg også mener er gældende for vores åndelige univers/multivers.
Jeg skulle næsten tro at du har læst " Den niende Indsigt" og " Den tiende Indsigt " af James Redfield, - er det tilfældet ?
Hvis ikke, så kan jeg foreslå at du læser dem begge.

M.v.h. St.Clair

Fra : Line Illum

Dato : 06-02-02 20:22

Hej St. Clair -
- hvilket fascinerende navn/nick, associerer straks til korstoge og
tempelriddere.....
Jeg læste "Den niende indsigt" for 5-6 år siden og fandt den særdeles
fascinerende, men jeg droppede alt om den, da det pludselig blev totalt KULT
og alle samledes til Den Niende Indsigt - grupper, ivrigt gennemarbejdede
Den Niende Indsigt - arbejdsbogen og nærmest grundlagde en Den Niende
Indsigt- religion, den slags er ikke mig. Derfor kom jeg aldrig i gang med
den Tiende
Mine ideer, tanker og livsfilosofi - i hvert fald som den ser ud for tiden -
er inspireret af mange forskellige tanker/religioner, jeg tager ganske
enkelt de dele, som giver mening i en større sammenhæng - for mig - og
sætter dem i relation til de praktiske uddannelser , jeg har taget de sidste
par år. Stiller en masse spørgsmålstegn ved alting, funderer og grubler over
meningsfulde svar, og stykker så mit billede af verden og universet og
mennesket sammen som et vidunderligt puslespil. Indtil jeg
opdager/læser/tænker noget nyt og udskifter et par af brikkerne
Derfor er jeg også så afsindigt begejstret over at have fundet disse
nyhedsgrupper, fordi de giver mig mulighed for at høre alle mulige andre
spændende menneskers ideer og tanker, og dermed videreudvikle, inspirere og
spejle mine egne.
Jeg glæder mig til at læse en masse spændende indlæg fra dig.
Mange hilsner
Line.

Carsten Sinclair <ufo@telefona.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c614f07$0$17384$4d4eb98e@read.news.dk.uu.net...

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 07-02-02 14:11

Jeg må krybe til korset og tilstå ! Dine associationer er helt rigtige. Denne familieklan er min kødelige familie.

.... og nu er jeg her igen for at " bøde " for tidligere tiders fejltagelser !

Kan du forestille dig hvilke besværligheder jeg har med den muslimske indvandring ? og hvad deraf følger .
Det var godtnok et sidespring - men alligevel. Jeg har som andre svært ved at se kulturberigelsen af vores samfund med disse elementer.

Kan du tilgive mig min indstilling når du nu kender til mit genetiske arvemateriale ?

M.v.h. St. Clair

Fra : Achton N.

Dato : 07-02-02 18:24

Hej Carsten.

Jeg har muligvis misforstået din mail. Hvis det er tilfældet undskylder jeg,
og du må evt. forsøge at forklare dig tydeligere. Men det lyder mistænkeligt
som om, du har dannet dig en mening om et folk ("elementer?") - ud fra
hændelser i din families/din egen fortid?! Hvordan skal det forstås?

Dømmer du altid mennesker på baggrund af andres holdninger? Kræver
du altid hævn over de, der tidligere har voldt dig smerte? Jeg siger dig:
INTET kan volde dig nogen form for smerte. For vi er alle den samme
bevidsthed, den samme GUD. At kræve hævn over andre er at kræve
hævn over dig selv. De, der efter din mening har skadet dig, vil også en
dag indse dette og tilbyde dig uendelig og ubetinget kærlighed. Indtil da
bør vi hjælpe dem med at huske, hvorfor det er sådan - ved at vise, at
VI besidder uendelig, ubetinget kærlighed, klar til at dele ud.

Du har ganske ret til dine egne holdninger, som jeg. Men spørg din
sjæl, hvilke der indeholder den højeste sandhed, hvilke er mest fyldt med
kærlighed - og lev efter dem. Så får du helt sikkert, hvad du altid har
ønsket dig. Vid det.

Glæde og Kærlighed,
Achton
--

!

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 08-02-02 18:43

Det er noget med fædrenes synder !
Og så også noget med det rent genetiske arvemateriale hvor der helt
sikkert også er aflejret oplevelser som vore aner har haft.
Er det for vildt ! Ikke for mig - jeg føler virkelig en form for
bodsgang her lige nu, p.gr.a. dette aspekt -

DET ER SVÆRT AT FLYGTE FRA KARMA.

M.v.h St.Clair

Fra : Line Illum

Dato : 08-02-02 23:39

Har du undersøgt dine måneknuder??? De giver et glimrende hint om, hvilket
inkarnations-tema vi slås med i dette liv og hvad vores livsopgave i dette
liv
er, set i forhold til den bagage, vi medbringer????
Jeg tror, vi alle slæber rundt på mere eller mindre behagelig bagage - slås
selv med en hårdnakket social/intellektuel/spirituel stolthed - og
spørgsmålet er ikke, om andre vil tilgive os,- vi må sandelig tilgive os
selv, og så arbejde os videre derfra. Skridt 1 er at erkende vores bagage,
skridt 2 er at indrømme den, skridt 3 er at tilgive den, skridt 4 at arbejde
udfra den......
Nå, lad mig høre,- nu har jeg din familiære (fysiske og/eller spirituelle??)
baggrund, hvordan ser dine måneknuder ud????

nyhedsmeddelelse:3c627ca3$0$17388$4d4eb98e@read.news.dk.uu.net...