Mødet i DHMk
Fra : Denise

Dato : 03-02-02 18:45

Hej
Er nu hjemkommet fra mødet i Den Hemmelige Muse klub på Katteudstillingen i
Roskilde.
Fik hilst på 11 ud af de 13 2-benede, kunne dog ikke finde Nina fra Tender
Tribes og Lene Lock. Det må blive en anden gang. Men ellers hilste jeg på
Pernille fra Odense, Camilla og Birgitte fra Århus, Sabina, Lene Vang, Ann
R, Kate, Helle, Mette, Camilla (Camisha), Grit - tror nok jeg har fået alle
med. Nogle kendte jeg, mens andre kunne jeg jo finde ved hjælp af musene,
som de jo alle (næsten) havde på.
Kunne dog også godt genkende Sabina og Camilla fra Århus fra deres
hjemmesider. Det var super skægt, søde mennesker alle sammen og vi fik da
alle udvekslet et par ord, og hvis vi havde haft tid, kunne vi sikkert have
blevet ved i timevis, som på vores kattetræf. Mette og Grit havde travlt på
scenen da jeg kom. De stødte dog til og sagde hej da de kunne slappe lidt
af. Vi var på et tidspunkt samlet hos Camilla og hendes søde Burmeser og hos
Birgitte stod vi også lidt og snakkede og beundrede hendes nye mis lige før
hun skulle op, og til sidst var vi samlet hos Helle, hvor Kesto ganske
rigtigt ville stjæle vores mus, da den stakkels kat ikke selv har noget
legetøj.
Fik dog lidt dårlig samvittighed, da mændene vist blev holdt lidt udenfor,
men de havde jo
heller ikke mus på, men alligevel - så sig lige undskyld til mændene hvis de
føler sig overset )
Det må vi prøve en anden gang, det med at møde nye katteelskere.
NB! Skal dog lige sige, at jeg *også* fik set alle kattene på udstillingen.

Hilsen Denise

Fra : Helle Andersen

Dato : 03-02-02 20:59

"Denise" <daugbjerg@c.dk> skrev i en meddelelse
og til sidst var vi samlet hos Helle, hvor Kesto ganske
> rigtigt ville stjæle vores mus, da den stakkels kat ikke selv har noget
> legetøj.

Hov - hov altså, Denise Det passer ikke, selvom
han sikkert gerne ville have jer til at tro det

Kesto sender en speciel hilsen til Ann, fordi han fik
en pelsmus og ellers til alle dem, der gad at nusse
og beundre ham.

Hilsen Helle, der også synes at det var sjovt, at
møde så mange og en vanilieduftende Kesto, der
skam også fik tiltusket sig en småkage

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 03-02-02 23:52

Helle Andersen wrote:

> [...]
>
> Kesto sender en speciel hilsen til Ann, fordi han fik
> en pelsmus og ellers til alle dem, der gad at nusse

Hm, ja, fik og fik - han fangede den da helt selv! Og man tager da ikke byttet fra sådan en grum dræber, vel?

Jeg ved jo at han kan fange både hele roastbeefs og hvad har vi ikke
Ditte savner ikke sin mus, vi købte et par af disse "fjerkoste" og selv
adstadige Donna gik helt agurk over dem. Fin opfindelse
Det var vældig hyggeligt at hilse på! Vi fik jo også set en masse søde
misser. Undervejs blev manden og jeg for resten enige om, at det vist
kun var godt, at vi ikke har en 18-værelses lejlighed og ubegrænsede
midler - for sikke en masse katte vi kunne få, hvis vi skulle følge
hjertet og tilbøjelighederne sådan en dag ......

Mange hilsner fra Ann R, Donna & Ditte

Fra : Helle Andersen

Dato : 04-02-02 00:23

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> skrev i en meddelelse
Hm, ja, fik og fik - han fangede den da helt selv! Og man tager da ikke
byttet fra sådan en grum dræber, vel?

Uha nej - spørg bare Kate, hvor voldsom han blev i
forbindelse med småkage-episoden Der var
skam nær røget et par fingre og alting

Jeg har forresten opdateret djævlekatten's side på
http://kattenet.dk bl.a. med en træt udstillingsmis
fra i aften og Kesto's Vandcirkus *GG*

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 04-02-02 00:46

Helle Andersen wrote:

> [...]
> forbindelse med småkage-episoden Der var
> skam nær røget et par fingre og alting
>
> Jeg har forresten opdateret djævlekatten's side på

hjælp, Helle jeg ka' ikke komme længere end forsiden (den med mælkebaren
) Jeg kan ikke finde nogen links eller noget. Jeg ville ellers gerne
se Kesto træt - det sker vel ikke så tit? *g*

Mange hilsner fra Ann R

Fra : Helle Andersen

Dato : 04-02-02 00:48

hjælp, Helle jeg ka' ikke komme længere end forsiden (den med mælkebaren
) Jeg kan ikke finde nogen links eller noget. Jeg ville ellers gerne
se Kesto træt - det sker vel ikke så tit? *g*

Allerøverst er der en blå drop-down menu, men
måske giver det problemer, at du har mac ? Ellers
er det direkte link: http://kattenet.dk/kesto.htm

Helle

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 04-02-02 01:10

Helle Andersen wrote:

> [...]
> se Kesto træt - det sker vel ikke så tit? *g*
>
> Allerøverst er der en blå drop-down menu, men
> måske giver det problemer, at du har mac ? Ellers

Næ, det er ikke Mac'en - det viste sig at være Netscape, der af
uransagelige årsager ikke vil vise bjælken øverst. I IE gik det fint.
Jeg er bare træt af IE, for det er hamrende ustabilt og går ned igen og
igen...
Så fik jeg set billederne. Donna, der sidder og ser med, mener den lille
fyr er bims - han har jo poterne i _vand_! Addr! Jaeh - han _er_ noget
af en håndfuld, hva*

Mange hilsner og tak for i dag fra Ann R og Donna

Fra : Helle Andersen

Dato : 04-02-02 01:18

"Ann Rudbeck" <ann_rudbeck@mac.com> skrev i en meddelelse
Jaeh - han _er_ noget
af en håndfuld, hva*

Det kan jeg vist kun svare ja til ))

Helle
http://kattenet.dk
http://dekatten.dk

Fra : Kate

Dato : 05-02-02 22:46

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> wrote in

> [...]
> ikke byttet fra sådan en grum dræber, vel?
>
> Uha nej - spørg bare Kate, hvor voldsom han blev i
> forbindelse med småkage-episoden Der var

<snippetysnip>
Hæhæ, ja Kesto blev godt nok grum, hihi. Han spottede nogle kager
ovenpå et bur lidt bag mig og blev helt vild i varmen, da Helle så gav
ham en blev han totalt overstadig. Fjollede kræ Derfor sagde jeg at
han aldrig fik noget at spise, sådan reagerede han. Men smuk og sød DET
er han.

Kate

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-02-02 21:05

"Denise" <daugbjerg@c.dk> wrote in message
> [...]
alle
> med. Nogle kendte jeg, mens andre kunne jeg jo finde ved hjælp af musene,

*skammer mig* sweety havde gemt alle sine til lejligheden.... så jeg holdt
godt øje med andre mus*G* men opdagede da først nogen da jeg susede op for
at se kesto blive bedømt( hvordan gik det iøvrigt med ham???)
vi ( john og jeg) fik dog ikke hilst på alle... efter 2 timer måtte min krop
give op og vi var nødt til at tage afsted....

> [...]

> hun skulle op, og til sidst var vi samlet hos Helle, hvor Kesto ganske
> rigtigt ville stjæle vores mus, da den stakkels kat ikke selv har noget

det ærger mig at helbredet ikke holdt.... jeg ville gerne have mødt
alle......

> [...]
> men de havde jo
> heller ikke mus på, men alligevel - så sig lige undskyld til mændene hvis

jeg skulle hilse fra john og sige at han ikke følte sig overset*G*

> Det må vi prøve en anden gang, det med at møde nye katteelskere.

hehe.. det kan være at næste gang går det lidt nemmere med at holde øje med
"musebrocher"*G*

> NB! Skal dog lige sige, at jeg *også* fik set alle kattene på
udstillingen.

uh det gjorde vi også... skøøøøøønne katte.... ville gerne have en hel flok
med hjem i lommerne...
jeg må dog indrømme jeg studsede over alle de abyer og somalier der var til
salg..... der var nogle absolut bedårende sorrelkillinger som ejg var ved at
proppe i lommen*G*
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 03-02-02 21:32

"Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
news:YJg78.15672 men opdagede da først nogen da jeg susede op for
> at se kesto blive bedømt( hvordan gik det iøvrigt med ham???)

Lillemanden fik både BIV og en masse nye
beundrere

Hilsen Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-02-02 23:41

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> wrote in message

> "Sabina Hertzum" <sabina@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> news:YJg78.15672 men opdagede da først nogen da jeg susede op for
>
> Lillemanden fik både BIV og en masse nye
> beundrere

hehe jeg havde det på fornemmelsen med den BIV... selvom jeg ikke anede hvad
de forskellige betyder så huskede jeg at snuppe en brochure om det inden vi
gik... og så skal jeg i gang med at nærlæse*GG*

Fra : Helle Andersen

Dato : 04-02-02 00:17

> [...]
vi
> gik... og så skal jeg i gang med at nærlæse*GG*

Så må du sige til, hvis der er nogen af
betegnelserne, du vil have uddybet

Helle
http://kattenet.dk
http://dekatten.dk

Fra : Denise

Dato : 03-02-02 21:52

Hej Sabina

> *skammer mig* sweety havde gemt alle sine til lejligheden.... så jeg holdt
> godt øje med andre mus*G*
Hihi, nu ved jeg ikke hvem af os 2 der fik først øje på hinanden, men jeg
kunne
genkende dig fra din hjemmeside, så jeg kan slet ikke huske om du havde mus
på,
men jeg kan huske Birgitte ikke havde, hende fangede vi da hun stod med
r....
i vejret og hovedet inde i katteburet hos sin dejlige Coone.

> det ærger mig at helbredet ikke holdt.... jeg ville gerne have mødt
> alle......
Håber du har det lidt bedre nu, og der er gudskelov mange andre
katteudstillinger
og kattetræf, hvor vi kan snakke mere.

> jeg skulle hilse fra john og sige at han ikke følte sig overset*G*
Godt John. Ja Claus har jo prøvet det her kattesnak før, hvor han bare
bliver totalt
ignoreret, men det genererer ham åbenbart ikke.

Hilsen Denise

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 03-02-02 23:40

> Hej Sabina

hej Denise

> [...]
> r....
> i vejret og hovedet inde i katteburet hos sin dejlige Coone.

hehee*GG* jeg kæmpede også bravt for at se om jeg kunne genkende nogle navne
på diverse bure...... kestos kunne jeg kende med det samme på hans
kopletter*G*

> Håber du har det lidt bedre nu, og der er gudskelov mange andre
> katteudstillinger
> og kattetræf, hvor vi kan snakke mere.

det har jeg... det var for anstrengende at gå rundt som vi gjorde... men man
vil jo gerne se alt og det var svært at finde et sted at sidde....
jeg glæder mig også til næste gang

> Godt John. Ja Claus har jo prøvet det her kattesnak før, hvor han bare
> bliver totalt
> ignoreret, men det genererer ham åbenbart ikke.

*G* så længe de ved vi hygger os tror jeg de tolererer det

Fra : Birgitte

Dato : 04-02-02 09:54

*GG* hvor dejligt at blive genkendt på r.... *G*
Nej jeg havde ikke mus på, men jeg havde da hvide bukser på som lovet
Så det har åbenbart været helt naturligt for mange at kigge på r.. den dag
hva' ? *GGGG*
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 03-02-02 22:26

On Sun, 3 Feb 2002 18:44:58 +0100, "Denise" <daugbjerg@c.dk> wrote:

> [...]
>med. Nogle kendte jeg, mens andre kunne jeg jo finde ved hjælp af musene,

Jeg var også i Roskilde - det med musene var en fremragende ide.
Nu skriver jeg ikke ret meget her, men læser dog hver dag.
Jeg havde mit nyeste kamera med og tog nogle billeder, der kan ses
her:
http://members.tripod.com/prebki/roskilde/

--
Med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Kate

Dato : 03-02-02 22:57

fjern.dette.preben@kittelmann.dk (Preben Kittelmann) wrote in

> http://members.tripod.com/prebki/roskilde/

Hæhæ, på side 4 det næstnederste billeder det er da bare sjovt
Sådan en dag som i dag ville jeg også gerne ha' et digi-camera. Hvor
smart at kunne gå direkte hjem og lægge billderne på nettet.

Tak for en god snak

Kate

Fra : Denise

Dato : 03-02-02 23:02

Hej
Ja, ideen virkede fint.
Jeg tror du har fået skudt Grit's dejlige afslappede skovkatte, og så er der
jo den
kønne sortkrøllede pige med den dejlige burmeser, hende kender vi jo også.
Hilsen Denise

Fra : Grit Wessel

Dato : 04-02-02 15:26

> Jeg tror du har fået skudt Grit's dejlige afslappede skovkatte

Ja, det øverste billede på side 3 er Iphi og Phizackerley:
http://members.tripod.com/prebki/roskilde/id5.htm

Iphi blev Grand International Champion i går.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Denise

Dato : 04-02-02 16:19

Hej Grit
Ja, jeg kunne genkende, havde lige været nede og se dem snorksove.
Et godt billede iøvrigt.
Og tillykke med GIC.
Hilsen Denise

Fra : Grit Wessel

Dato : 04-02-02 20:36

> Et godt billede iøvrigt.

Ja, det synes jeg også. Det ser ret godt ud, at det er så symetrisk og så
alligevel så asymetrisk (symetrisk fordi de ligger og sover i samme stilling
bare spejlvendt, og asymetrisk fordi Iphi er så sort og Phizackerley er så
hvid)

> Og tillykke med GIC.

Tak, jeg havde virkelig håbet på at Iphi blev GIC i går, da jeg gerne ville
have at hun skal være GIC inden det næste kuld killinger, og udstillingen i
går var sidste udstilling inde det. Så skal jeg bare vente på, at hun går i
løbetid, så hun kan tage turen nordpå til den hankat, jeg har valgt til
hende Det er lidt spændende for min indførselstilladelse til Sverige
gælder kun en måned endnu. Jeg har godt nok ansøgt om en ny, men jeg ved
ikke hvornår den kommer, men det kunne lige passe, at hun gik i løbetid
efter den gamle er udløbet og før jeg får den nye

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-02-02 16:45

"Grit Wessel" <gwessel@get2net.dk> writes:

> Ja, det øverste billede på side 3 er Iphi og Phizackerley:
> http://members.tripod.com/prebki/roskilde/id5.htm
>
> Iphi blev Grand International Champion i går.
>
> MVH Grit

Tillykke med det ;-D
--
Med venlig hilsen & miauu
Henrik & Melissa

Fra : Grit Wessel

Dato : 04-02-02 20:29

> Tillykke med det ;-D

Tak Henrik

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Birgitte

Dato : 04-02-02 23:18

Hej Grit
Et kæmpe tillykke med den flotte titel, vi ved alle, at det er en hård kamp.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Helle Andersen

Dato : 04-02-02 23:22

"Grit Wessel" <gwessel@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Iphi blev Grand International Champion i går.

Tillykke med den lille skønhed - det var flot, men
hun er nu også dejlig

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 05-02-02 00:09

> Iphi blev Grand International Champion i går.
>
> MVH Grit

Tillykke med det, det var flot, men det er nu også en dejlig kat...giv også
den et tillykkenus fra mig

Camilla Christiansen

Fra : Preben Kittelmann

Dato : 05-02-02 02:05

>http://members.tripod.com/prebki/roskilde/

Jeg vil lige nævne, at billederne gerne må kopieres og anvendes.

--
Med venlig hilsen Preben
http://kittelmann.dk

Fra : Kate

Dato : 03-02-02 22:52

"Denise" <daugbjerg@c.dk> wrote in

> hun skulle op, og til sidst var vi samlet hos Helle, hvor Kesto
> ganske rigtigt ville stjæle vores mus, da den stakkels kat ikke
> selv har noget legetøj.

hehe Denise

og han får heller ikke noget at spise, det må han også stjæle sig til,
sikke dog en stakkels lille mishandlet missekat

Det var da en supergod idé med de mus
Jeg kom godt nok hjem lidt over 7 men skulle lige gi' computeren
kunstigt åndedræt. Det var rigtigt sjovt at møde jer, jeg fik godt nok
aldrig hilst på Grit, men ellers en hel masse andre, alle dem Denise
nævner + Preben Kittelman og selvfølgelig Joana som jeg har købt Lante
af. Også to af Birgittes venner, Charlotte og Karin.
Hvor er det dejligt at man kan få lov at stille spørgsmål uden nogen
ser skævt til en, så tak specielt til Helle, Camilla S og Birgitte for
at besvare mine trivielle spørgsmål
Alt i alt en dejlig dag.

Kate

Fra : Helle Andersen

Dato : 04-02-02 00:19

"Kate" <oliwer@wanadoo.dknoget> skrev i en meddelelse
> og han får heller ikke noget at spise, det må han også stjæle sig til,
> sikke dog en stakkels lille mishandlet missekat

Hmmm....man ka' da heller ikke vise sig nogen
steder uden at få ødelagt sit rygte som
omsorgsfuld katteejer *GG*

Helle
http://dekatten.dk
http://kattenet.dk

Fra : Denise

Dato : 04-02-02 12:51

Hej Helle
Hihi, tror nu nok folk kan regne ud vi driller dig.
Men hvor var han ellers bare en dejlig glad nusserdreng.
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 05-02-02 22:50

"Helle Andersen" <katte@mail.dk> wrote in

> "Kate" <oliwer@wanadoo.dknoget> skrev i en meddelelse
>
> Hmmm....man ka' da heller ikke vise sig nogen
> [...]

Jow, men så skal du bare lade Kesto blive hjemme

Kate

Fra : A. Knudsen

Dato : 03-02-02 22:58

Jeg VIL også til udstilling - hvornår er der sådan et hos os skønne
jyder...*S* ?

Denne mail er viruschekket af Norton Antivirus 2002.

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 03-02-02 23:48

"A. Knudsen" <anyaxxx@esenet.dk> wrote in message

> Jeg VIL også til udstilling - hvornår er der sådan et hos os skønne
> jyder...*S* ?

Der er en udstilling 29.-30. marts i Hedensted hvor jeg også har KRÆVET at
vi kører ned

Hilsen
Lisbeth
--
~No outfit is complete without a few cat hairs~
********** http://cutiecats.tripod.com ************

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-02-02 00:04

Ja jeg VIL også bare derned *S* Og jeg synz vi skal stjæle ideen med mus på
tøjet
Synz det er en rigtig god ide.

De af jer som Preben har nået at fange med digicam, kan i ikke lige sætte
navn på ?
Vil gerne vide hvem der hvem *S*

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : A. Knudsen

Dato : 04-02-02 08:44

Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:a3kfe4$iff$1@sunsite.dk...

> Ja jeg VIL også bare derned *S* Og jeg synz vi skal stjæle ideen med mus

> tøjet
> Synz det er en rigtig god ide.

D. 29 - 30 marts er nu skrevet ind.

Vi kommer ( Manden kommer med på slææææb. )
Jeg har en mus på.
Kan I ikke finde mig - kigger I blot efter Simon - han rager op over alle de
andre...*G*).

Hilsen
Anya ( Som glæder sig helt VILDT til at se I andre ! ).

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-02-02 09:35

"A. Knudsen" <anyaxxx@esenet.dk> writes:

> [...]
> Jeg har en mus på.
> Kan I ikke finde mig - kigger I blot efter Simon - han rager op over alle de

Hvorfor så ikke give ham en mus på hovedet ?? *gg*

<> det var en selvhenter rotflmaosca...

Fra : Camilla Scharff

Dato : 04-02-02 18:07

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksenSLETDETTE@mail.tele.dk> skrev...
> De af jer som Preben har nået at fange med digicam, kan i ikke lige sætte
> navn på ?
> Vil gerne vide hvem der hvem *S*

Jahh, altså - det er såmænd mig med Lina, der er at finde øverst på side 2
(og nederst på side 1 - men det er lidt sløret):
http://members.tripod.com/prebki/roskilde/id4.htm

Mvh. Camilla
--
Camischa's burmesere
http://www.burmese.dk

Fra : Anita Christensen

Dato : 04-02-02 00:05

Well... uden at være medlem af DHMk (kunne ikke nænne at tage lillemissens
yndlingslejetøj fra ham *G*) så var det nu alligevel rart at være på
katteudstilling, selvom der var temmelig mange mennesker der ved 14 tiden.
Til gengæld var der jo også en imponerende forsamling dejlige katte

Jeg kendte kun Camilla ((Scharff) Jumpy sender en næsemøsser og masser af
spin tilbage *S*), men fik da sat ansigter på Kate, Denise, Pernille, Mette,
Ann R., Helle og Kesto

Mange hilsner
Anita (og Jumpy som kræver ekstra mavenusning nu hvor jeg har været ude og
beundre andre katte end ham idag *S*)

Fra : Birgitte

Dato : 04-02-02 09:43

Hej alle
Hvor var det dog hyggeligt, at møde så mange fra vores hemmelige lille klub.
Bare det at få sat ansigt på de fleste, er så dejligt.
Hedensted er jeg også at træffe.....der har jeg tonsvis af frække små
killinger med, og denne gang har jeg mit navn skrevet i kataloget *GG*
Jeg vil denne gang have mus på tøjet og I skal alle være velkommen forbi mit
bur, men var det ikke en ide, at vi alle mødes i kaffeteriaet efter
bedømmelserne ?
Da har vi udstillere mere tid til af slappe lidt af, og få en hyggelig
kattesladder snak.
Jeg fik da også set alle de skønne katte, selvom jeg havde en travl dag med
at fortælle/fremvise min nye hemmelige kat.
Nu er han lagt ud på hjemmesiden så I skal være velkommen til at smugkigge

Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : Trine

Dato : 04-02-02 10:07

Hej Birgitte

Guuuud, hvor er han smuk!! Tillykke med ham.

'Mis'undelig hilsen
Trine

Fra : Lisbeth Jakobsen

Dato : 04-02-02 10:47

> Jeg fik da også set alle de skønne katte, selvom jeg havde en travl dag med
> at fortælle/fremvise min nye hemmelige kat.
> Nu er han lagt ud på hjemmesiden så I skal være velkommen til at smugkigge

Det er DK. Theilund's Happy Lover der er den nye, ikke? Han ER vel nok
sød!

Kommer han med til Hedensted så man kan se ham live osse? ::..
(savle)

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.tripod.com

Fra : Birgitte

Dato : 04-02-02 10:53

Jo jo det er Happy Lover der min lille ny...
Ja jeg kommer til Hedensted og har masser af killinger med
Jeg glæder mig vildt til at fremvise dem.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk

---
DK. True Trust

Fra : A. Knudsen

Dato : 04-02-02 12:09

Øøøhhhhmm Birgittte !

HVIS Happy Lover bliver væk til udstillingen - så behøver / skal du ikke
lægge vejen forbi Esbjerg...*G*
Han er godt nok yndig - og ved du hvad, tager jeg anorak på, kan han HL
snildt ligge i forlommen.

Og Henrik :
Fed ide m.h.t. manden....
Det må afprøves....*LOL*
Kommer du til udstillingen - der er jo ikke kommet et ansigt på dig, endnu
!!!!!!

Hilsen
Anya.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-02-02 16:43

> [...]

> Det må afprøves....*LOL*
> Kommer du til udstillingen - der er jo ikke kommet et ansigt på dig, endnu

Øhh, nej det gør jeg ikke...:(((

Selvom det ret sikkert ville være nemmere for Birgitte, at komme hjem
med ikke ret mange små tilbage (jeg får katnapper tendenser, når jeg
ser dem på hjemmesiden, for ikke at tale om hvad Melissa får af
tendenser når hun ser Starwars *gg*)

Men mine kreditorer er rendt med stort set "alle" "mine" penge, så jeg
får lige en måned på pasta igen igen... (jeg bare hader vandgrød..)
Og næste måned står der fødselsdagsgave på budgettet, så heller ingen
penge der, så det tidligste jeg kommer uden for gåafstand fra bopælen
er april, hvis der ikke kommer noget der også ;-(((

> Hilsen
> Anya.

Så i må nøjes med mine underlige udgydelser her i gruppen...

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 04-02-02 16:52

"Birgitte" <birgitte@truetrust.dk> writes:

> Jo jo det er Happy Lover der min lille ny...
> Ja jeg kommer til Hedensted og har masser af killinger med
> Jeg glæder mig vildt til at fremvise dem.
> Missehilsner fra Birgitte
> www.truetrust.dk

Ja, han er da både flot og sødde og jeg er sikker på at han nok også
skal blive fædrende ophav til nogle flotte børn..;-D

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 04-02-02 11:31

Mums hvor er han lækker ham Happy Lover

Glæder mig meget til at se alle mislingerne live.

Hilsen
Joan
www.nepton.dk/catz

Fra : Denise

Dato : 04-02-02 11:18

Hej Anita
Øv, jeg tror ikke vi fik hilst, var du hende den lidt halvhøje mørkhårede
der stod
hos os ved Helle ?
Hilsen Denise

Fra : Anita Christensen

Dato : 04-02-02 22:06

Hej Denise

Jeps .. det tror jeg i hvert fald nok *G* .. Jeg er i hvert fald rimelig høj
og mørkhåret og var i søndags iført en hvid t-shirt med Chess-logo, samt en
halvlang sort uldfrakke.

Du susede rundt med en kasket på, ikke?

Mange hilsner
Anita

Fra : Denise

Dato : 05-02-02 11:41

Hej Anita
Jow, - det med kasketten - den var smart ikke - er en "collectors item"
som
jeg fik skaffet, da vores (SAS) DC9 takkede af her fredag den 25.
Jeg havde da luret dig, men da du ikke havde mus på, troede jeg du var
en af Helle's bekendskaber, og så blander man sig jo ikke og siger daw.
Og vi gik jo også omkring det tidspunkt, men vi ses jo nok en anden gang.

Fra : Mette B. Rahm

Dato : 04-02-02 14:36

Jeg det var rigtig hyggeligt ! Jeg må jo nok sige at jeg havde ikk emus på i
starten, men grit og Camilla fik mig hurtigt til at hente Robins (stakkels
lille Robin) mus
Lad os bruge den taktik fremover det fungerede jo fint, jeg skal nok også
sætte musen lidt mere synlig så *grin*

Jeg kommer ikke til usdtillingen i Herlev, men regner da stærkt med de andre
danske udstillinger i år

Venligst Mette

Fra : Kate

Dato : 05-02-02 22:53

"Mette B. Rahm" <NOSPAMmette@dk-gillian.dk> wrote in

> Jeg det var rigtig hyggeligt ! Jeg må jo nok sige at jeg havde ikk
> emus på i starten, men grit og Camilla fik mig hurtigt til at

haha, jeg var faktisk heller ikke sikker, selvom jeg altså købte hele 6
stks. Men da jeg så Camilla og Helle havde på tænkte jeg ja, det var jo
aftalen. Det viste sig jo også at jeg blev genkendt og fik snakket så
meget at jeg næsten var hæs da jeg kom hjem

Kate

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 04-02-02 18:14

Så har jeg også fået øjne igen og er klar til at skrive. Jeg var dødtræt da
vi kom hjem i går, men det var det værd.

Jeg fik også hilst på de fleste af dem denise nævner, men nåede slet ikke at
få snakket så meget som jeg gerne ville. Jeg skulle jo også se alle kattene,
lure af hvordan folk lavede burgardiner, handle ind, se bedømmelser og meget
mere.

Da jeg nu var i Roskilde skulle jeg jo også lige hilse på Keshnas opdrætter
med hvem jeg fik en lang snak om Keshna og udstillinger og fik nogle gode
råd til jeg skulle afsted, og så skulle jeg jo også lige holde øje med
hvordan det gik for Keshnas far Vertigo's Chablis.

Men det var rart at få sat ansigt på nogle af dem der skriver herinde, nu
glæder jeg mig bare til det østjydske kattetræf, hvor jeg skal hilse på
mange flere.

Camilla Christiansen

Fra : Kate

Dato : 05-02-02 22:57

"Camilla Christiansen" <camilla@snabe.dk> wrote in

> Så har jeg også fået øjne igen og er klar til at skrive. Jeg var
> dødtræt da vi kom hjem i går, men det var det værd.

Det kan jeg nu godt forstå.

> [...]
> jo også se alle kattene, lure af hvordan folk lavede burgardiner,
> handle ind, se bedømmelser og meget mere.

Selvom jeg er elendig til ansigter, så var det også sjovt at se jer.
Nogle kendte jeg jo fra træffene her i Kbh, men at i andre gad at komme
fra odense og Århus var jeg rigtigt imponeret af. Hatten af for jer.

Kate