TelMore
Fra : HENRIK OLESEN

Dato : 05-01-01 19:41

Hvordan Eller Kan man ikke blive fri for at få sig en tilbagemeldning hver
gang man sender en Sms (permenent) ??????????????

Mailto:trads@get2net.dk
Nej Leif-Det er patter!!
ICQ NR :495957

Med venlig hilsen
Henrik Olesen
Randers

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 05-01-01 22:58

> Hvordan Eller Kan man ikke blive fri for at få sig en tilbagemeldning hver
> gang man sender en Sms (permenent) ??????????????

Det kommer vel an på hvilken telefon man har... Gør det ik' !

--
Hilsen
Bjarke

Fra : HENRIK OLESEN

Dato : 05-01-01 23:09

Hvordan det ????
Jeg har en Siemens S35i.
Og der kan jeg sig til telefonen at jeg ikke ønsker nogen Status Rapport.Men
alligevel modtager jeg en.
Så må det jo være udbyderen der suverænt bestemmer.!!

Fra : Wassini

Dato : 07-01-01 16:53

"HENRIK OLESEN" <trads@get2net.dk> skrev:

> [...]
>alligevel modtager jeg en.
>Så må det jo være udbyderen der suverænt bestemmer.!!

Samme "problem " med min Nokia 8850 og en TDM abb.
--
Lars Bo Wassini (http://www.wassini.net)

*** EDB-klub i Odense? http://www.dko.dk ***

ICMP: The protocol that goes PING!

Fra : HENRIK OLESEN

Dato : 07-01-01 21:36

Var det så ikke en ide at vi alle (på tdm´s net) skrev til TDM-For at give
deres "Betalende" Abbonenter,muligheden SELV at bestemme om man vil have
besked retur eller NOT ???????????????

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-01-01 21:59

Wassini skrev:

>Samme "problem " med min Nokia 8850 og en TDM abb.

Jeg får ikke nogen rapport på min Audiovox 810 med Telmore ab.
--
venligst
/Lasse

Tjen lidt lommepenge og få flere besøgende på din hjemmeside...
http://tjenpenge.com/