sms
Fra : NIELS MATHIASEN

Dato : 03-02-02 18:46

er der en der kan hjælpe mig med et problem nokia 3310 jeg kan ikke sende
sms så vi l jeg høre om der er nogen der kan sige mig hvor man gå ind i
telefonen for at om der er åbnet eler lukket for sms'er

og måske en lille vejlednig tak på forhånd

Fra : Bill

Dato : 03-02-02 19:51

Dit problem løses nemmest og hurtigst ved at smide Nokia'en i skraldespanden
og købe en Ericsson.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-02-02 21:03

Bill skrev:

>Dit problem løses nemmest og hurtigst ved at smide Nokia'en i skraldespanden
>og købe en Ericsson.

Umådeligt ligegyldigt svar...

Men Niels, for at vi bedre kan hjælpe - så ville det være en god idé
at skrive hvilket teleselskab du har - og om du hele tiden har haft
problemet - hvornår det evt. opstod, og hvilken fejlbesked du evt.
støder på. Jo flere informationer du giver, jo større chance er der
for at få et brugbart svar.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - Få fjernet SIM-låsen fra din mobiltelefon!

Fra : Rune

Dato : 03-02-02 23:15

Husk at indtaste centralnummer. Man kan så vidt jeg ved ikke direkte lukke
for afsendelse af SMS på telefonen.

Rune

Fra : Fuzzbox

Dato : 03-02-02 23:42

> Dit problem løses nemmest og hurtigst ved at smide Nokia'en i
skraldespanden
> og købe en Ericsson.

Det var da et idiot svar.