Muligt FAQ spørgsmål. Oversigt over Nokia ~
Fra : Lars F. Jørgensen

Dato : 05-01-01 19:20

Hej,

Hvor finder man en beskrivelse af hvad der er lavet i de forskellige
revisioner af Nokia software (fx. 6210)?

/Lars

Fra : Erik Einum

Dato : 05-01-01 19:33

"Lars F. Jørgensen" <faaborg@vip.cybercity.dk> wrote
> Hvor finder man en beskrivelse af hvad der er lavet i de forskellige
> revisioner af Nokia software (fx. 6210)?

http://www.nokiainfo.f2s.com/ - software verions

Her er de fleste versjoner.

///Mvh. EE

Fra : Lars F. Jørgensen

Dato : 08-01-01 23:13

Hej,

> http://www.nokiainfo.f2s.com/ - software verions
> Her er de fleste versjoner.

Tak for tippet, men jeg søgte en forklaring på forskellen mellem
versionerne. Ikke blot en listning af dem.

/Lars

Fra : Kurt Moskjær Anderse~

Dato : 08-01-01 23:52

"Lars F. Jørgensen" <faaborg@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for tippet, men jeg søgte en forklaring på forskellen mellem
> versionerne. Ikke blot en listning af dem.

Det savner jeg også. Ved nogen, om der f.eks. er mulighed for at opgradere
WAP-versionen i Nokia 7110 til f.eks. WAP 1.1/1.2 og i givet fald, om det er
med i den nye softwareversion?

Kurt Moskjær Andersen
http://www.moskjaer-data.dk/