Half-Life Blue
Fra : Rasmus m Østergaard

Dato : 03-02-02 18:04

Jeg har instaleret Half-Life blue, Og nu vil jeg gerne instalerre
c-strike1,3, Og den har jeg så downloadet, men jeg kan ikke instalere den,
Hvad gør jeg galt.

--

M.V.H. Rasmus m Østergaard
7100 Vejle.

Fra : S3N80R

Dato : 03-02-02 18:19

On Sun, 3 Feb 2002 18:04:29 +0100, "Rasmus m Østergaard"
<r_oestergaard@yahoo.com> wrote:

>Jeg har instaleret Half-Life blue, Og nu vil jeg gerne instalerre
>c-strike1,3, Og den har jeg så downloadet, men jeg kan ikke instalere den,
>Hvad gør jeg galt.
Hejsa Rasmus m Østergaard,

Hvad skriver den af fejlmeddelse? Min søn har også Blue Shift og CS
1.3 og han har ingen problemer !

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 03-02-02 18:26

CS,1,3 kan ikke bruges med Blue shift

Fra : S3N80R

Dato : 03-02-02 19:04

On Sun, 3 Feb 2002 18:26:29 +0100, "Kenneth Sørensen" <c.k@mail.dk>
wrote:

>CS,1,3 kan ikke bruges med Blue shift
>

>"Rasmus m Østergaard" <r_oestergaard@yahoo.com> skrev i en meddelelse

Se, det er korrekt: hvis du kun har installeret Blue Shift og ikke
Half Life så er det umuligt at installere Half Life !

Med venlig hilsen
S3N80R

Fra : Laust

Dato : 03-02-02 22:31

> Se, det er korrekt: hvis du kun har installeret Blue Shift og ikke
> Half Life så er det umuligt at installere Half Life !

I stedet for Half-Life til sidst mender du vel CS??
Mvh. Laust

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 07-02-02 23:55

On Sun, 3 Feb 2002 18:04:29 +0100,
> [...]
> Jeg har instaleret Half-Life blue, Og nu vil jeg gerne instalerre
> c-strike1,3, Og den har jeg så downloadet, men jeg kan ikke instalere den,

Du skal ud og betale 99 kr for en half-life CD og
et serienummer du kan bruge til netspil.