Router og ms gamevoice
Fra : Frank

Dato : 03-02-02 17:50

Jeg har købt en router til mit lille netværk.
Der sider 2 maskiner på netværket. Em med XP pro, og en med XP homeedition.
Maskinerne kan godt se hinanden og bruge filer i de fælles mapper, men jeg
kan ikke få gamevoice til at fungere.
Vi kan se hinanden og "connecte", men der er ingen lyd?

Frank

Fra : lars

Dato : 08-02-02 12:25

har du sat dit lydkort til at modtage på
microfonen ??
"volume control"
"indstillinger"
"egenskaber"
"indspilling"
kryds i microfon

bare en tanke

Fra : Frank

Dato : 09-02-02 18:15

"lars" <lmp@dae.dk> skrev i en meddelelse
> har du sat dit lydkort til at modtage på
> microfonen ??
> "volume control"
> "indstillinger"
> "egenskaber"