3310 og send til
Fra : Madsen

Dato : 05-01-01 16:05

Hej,

Jeg har et underligt problem med en 2 dage gammel Nokia 3310.
Jeg går ind i Beskeder => Skriv Beskeder og skriver min besked.
Så trykker jeg på Valg og vælger Send, men jeg gider ikke at skrive
nummeret, men ønsker istedet at trykke på pil op eller pil ned for at
vælge et navn i min telefonbog. Hvis jeg gør det, så viser den ingen
navne selvom der ligger et hav af navne i min telefonbog.
Jeg er næsten sikker på at den virkede den første da jeg havde den,
så hvad bestemmer om dette virker eller ej?

--
Mvh Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Morten@Klostergaard.~

Dato : 05-01-01 16:14

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg er næsten sikker på at den virkede den første da jeg havde den,
> så hvad bestemmer om dette virker eller ej?

Jeg har samme problem, sluk og tænd telefonen også er den der igen. (Nogle
gange skal batteriet helt af!)

Hvorfor sender Nokia i modsætning til andre, altid telefonerne på markedet
før de er færdige?

\MK

Fra : Madsen

Dato : 05-01-01 16:22

<Morten@Klostergaard.dk> skrev:

> Jeg har samme problem, sluk og tænd telefonen også er den der igen. (Nogle
> gange skal batteriet helt af!)

Har lige prøvet og du har fuldstændig ret! Det hjalp at slukke of tænde
for telefonen!

> Hvorfor sender Nokia i modsætning til andre, altid telefonerne på markedet
> før de er færdige?

Jeg snakker ikke så meget i mobil, men skriver mange SMS beskeder
til mange forskellige mennesker. Jeg kan da ikke huske nummeret på
alle dem, så hvis dette er et generelt problem, så gider jeg da ikke
at have denne telefon! Nogle der ved hvordan det kan løses?
Hvad med en Eeprom opdatering? Jeg har 8 dages returret, så hvis
dette ikke kan løses, så ryger den tilbage til Telebutikken. Godt nok
er det en lækker og lille telefon, men den skal jo også virke til det
man skal bruge den til!

Tak for hjælpen Morten :)

--
Mvh Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Morten@Klostergaard.~

Dato : 05-01-01 18:35

> Jeg har 8 dages returret, så hvis
> dette ikke kan løses, så ryger den tilbage til Telebutikken. Godt nok
> er det en lækker og lille telefon, men den skal jo også virke til det
> man skal bruge den til!

Det køre nogle gange, men ca. 2-3 gange om ugen skal den lige genstartes.

> Tak for hjælpen Morten :)

Det var så lidt.

\MK

Fra : Madsen

Dato : 06-01-01 19:24

<Morten@Klostergaard.dk> skrev:

> Det køre nogle gange, men ca. 2-3 gange om ugen skal den lige genstartes.

Øv. Nu er det anden gang jeg slukker og tænder den i dag fordi
ordbogen ikke fungerer! Sådan en gang lort, rent ud sagt!
Søg og piletaster virker ikke! :(

--
Mvh Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Madsen

Dato : 05-01-01 16:15

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev:

> Jeg er næsten sikker på at den virkede den første da

Her skulle have stået: "Den første dag." ;)

Forresten så glemte jeg at nævne, at SIM kortet stammer
fra min gamle Ericsson SH888 og telefonbogen er oprettet via
denne, men hvis jeg går ind i telefonbogen på Nokia´en, så kan
jeg fint se alle de oprettede navne. Hvorfor virker det så ikke
når jeg vil sende en SMS til et navn i telefonbogen?

--
Mvh Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Kana

Dato : 05-01-01 17:19

Dette er måske ikke ligefrem et svar... men kan du ikke trykke 'søg' på
menu-tasten for at komme ind i telefonbogen? Dette har jeg gjort indtil
videre -fordi jeg ikke havde lagt mærke til pil op/ned funktionen.
Mvh Kasper (som i spænding venter på om hans pil op/ned holder op med at
virke)

Fra : Madsen

Dato : 05-01-01 17:53

"Kana" <kana@mindless.com> skrev:

> [...]
> videre -fordi jeg ikke havde lagt mærke til pil op/ned funktionen.
> Mvh Kasper (som i spænding venter på om hans pil op/ned holder op med at

Hej,

Jo det er rigtigt, det kan jeg da egentlig! Den søg havde jeg
tilgengæld overset. Lige nu virker både pilene og søg, men jeg
er spændt på hvornår den begynder at kokse igen.
Ved så ikke om søg også forsvinder sammen med pilene.
Det vil jeg ikke håbe :}

--
Mvh Madsen
(Remove »who« in email)