Nogen der kan fortælle om UMTS ???
Fra : Bossy

Dato : 05-01-01 12:26

Er der nogen her der kan fortælle mig hvad UMTS er for noget, og hvad man
mener at det kommer til at betyde for fremtidens trådløse kommunikation ?

Thomas

Fra : Morten@Klostergaard.~

Dato : 05-01-01 12:19

"Bossy" <NOSPAMtcm@webbuilders.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her der kan fortælle mig hvad UMTS er for noget, og hvad man
> mener at det kommer til at betyde for fremtidens trådløse kommunikation ?

Jeg kunne bruge flere dage på at skrive side op og side ned, men jeg kunne
også bare skrive http://www.umts-forum.org/what_is_umts.html

\MK

Fra : Bossy

Dato : 05-01-01 13:35

Kanon.......bukker og takker

Thomas
Send det med www.webber.dk

Fra : Morten@Klostergaard.~

Dato : 05-01-01 12:42

> Kanon.......bukker og takker

Det var så lidt, en anden ting som jeg ikke lige kan huske om står der, er
hastigheden er stærkt svingende afhængigt at dækningen og den kan gå helt
ned på 64 KBit/s

\MK

Fra : Bossy

Dato : 05-01-01 15:03

Kender du noget til udviklingen af software til UMTS nettet ??? Her tænker jeg på
konvertering af en eksisterende aplikation som man ønsker at implemtere til
UMTS net ?

--
Send det med www.webber.dk

Fra : Morten@Klostergaard.~

Dato : 05-01-01 14:13

> [...]
jeg på
> konvertering af en eksisterende aplikation som man ønsker at implemtere

Kan du uddybe lidt?

På hvilken level er aplikation?

Roder du med protokoller?

Er det et "modem" program?

Eller er det bare en normal windows app. som bruger en dataadgang?

\MK

Fra : Bossy

Dato : 05-01-01 17:05

Hvis du prøver at kigge på www.webber.dk, som er den som jeg sidder og skriver
i lige nu, så vil du sikkert forstå hvorfor jeg er int. i at konvertere den til umts
nettet, da vi her på kontoret lige nu sidder og arbejder med udviklingsstrategien
for 2001.

Er du udvikler, eller er det \"bare\" privat interresse, at du ved så meget om UMTS ?

--
Send det med www.webber.dk