KØB MIT STAGEPIANO!
Fra : Nicolaj Schweitz

Dato : 03-02-02 13:42

Jeg har et Technics Stagepiano som jeg gerne vil af med meget snart.

Det har vægtede tangenter, midi-interface og tre lækre lyde. - I det hele
taget et ret prof værktøj.

Hvis du er interesseret kan du få nogle flere oplysninger.

Prisen er indiskutabel: 8000 DKK (som er 3000 under ny pris)

Nicolaj

Fra : nikolaj borg

Dato : 03-02-02 13:48

"Nicolaj Schweitz" <nicolaj-rikke@get2net.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvis du er interesseret kan du få nogle flere oplysninger.
>
> Prisen er indiskutabel: 8000 DKK (som er 3000 under ny pris)

Postningen er også indiskutablet OT: Den slags hører hjemme i
dk.marked.privat.musik

/Nikolaj

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 03-02-02 14:48

Nicolaj Schweitz skrev:

> Prisen er indiskutabel: 8000 DKK (som
> er 3000 under ny pris)

Jeg byder fem kroner.

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Emil Rune

Dato : 03-02-02 18:28

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg byder fem kroner.

Damn, du er en hård mand at bide skeer med Peter B....Men ok, så 10 kr da!

Fra : nikolaj borg

Dato : 03-02-02 19:40

"Emil Rune" <erune@worldonline.dk> wrote in message
> Damn, du er en hård mand at bide skeer med Peter B....Men ok, så 10 kr da!

Jeg er lidt i tvivl om, præcis hvad et stagepiano er, men jeg har et par
kvadratmeter, der skal fyldes ud. En rund 20'er er budt (inkl. fragt)

/Nikolaj

Fra : KO

Dato : 04-02-02 21:39

"nikolaj borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse

> "Emil Rune" <erune@worldonline.dk> wrote in message
>
> Jeg er lidt i tvivl om, præcis hvad et stagepiano er, men jeg har et par
> kvadratmeter, der skal fyldes ud. En rund 20'er er budt (inkl. fragt)

*LOL*