T20 og WAP
Fra : Deaster

Dato : 04-01-01 20:53

Jeg har idag købt en T20, men fandeme ikke wappe med den. Har prøvet både
med Mobilix SMS løsning og den manuelle med selv at sætte gateway osv. op.
Er det kun mig eller kan I andre heller komme igennem med WAP hos Mobilix
her til aften ??

Jesper (Deaster)

Fra : Thomas

Dato : 04-01-01 21:15

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det kun mig eller kan I andre heller komme igennem med WAP hos Mobilix

Mobilix og WAP er ikke lige den bedste kombination...

--
MVH

Thomas
http://home8.inet.tele.dk/bcp/tj/ - følg med på vores webcam...
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash4 tutorial

Fra : Deaster

Dato : 05-01-01 11:58

"Thomas" <flash4@it.dk> skrev i en meddelelse
> "Deaster" <frankatnasa@hotmail.dk> skrev i en meddelelse
op.
Mobilix

> Mobilix og WAP er ikke lige den bedste kombination...

Hvorfor ikke det ???

Jesper (Deaster)

Fra : Thomas

Dato : 05-01-01 14:30

> Hvorfor ikke det ???

Min erfaring er, at deres wap ikke er særligt stabilt. Det samme gælder også
for TeleDK, som dog er mere stabilt end Mobilix. Det er ofte deres system er
nede, så man ikke kan få forbindelse til deres gateway

Fra : Jens Fup

Dato : 06-01-01 00:06

Hej Jesper
Jeg har også en T20 og wap'er fint med den, jeg brugte den manuel
metode hos Teledanmark til en 320s, da de ikke endnu har lavet en til
T20 her er link'et
http://www.teledanmark.dk/mobil/wap/telefonerne_man_ericsson.htm

Chris Kristensen alias
jensfup@get2net.dk