Reservedele til mobiltlf
Fra : JD

Dato : 03-02-02 12:26

Hej Ng
Er der nogle som kender et sted hvor man kan købe reservedele til mobil-tlf
?? min højtaler er død :(
Det skal helst være i kbh.

mvh
jakob

Fra : JD

Dato : 03-02-02 13:41

Jeg burde lige tilføje at det er reservedele til en Siemens c35i
mvh
Jakob

Fra : Devast8or

Dato : 03-02-02 15:32

Du kan prøve at om www.thansen.dk har det du søger. De bor godt nok på Fyn,
men de sender fra dag til dag. Fin service IMO.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : JD

Dato : 04-02-02 11:08

Efter at t-hansen flere gange ikke har sendt som de lovede vil jeg ikke
længere handle med dem. Så hellere købe en anden tlf!!
Er der ikke andre firmaer som handler med reservedele til mobil tlf'er??
mvh
Jakob

"Devast8or"
<SPAMSPAMSPAMSPAMdevast8or@IDONTLIKESPAM.systembl.BLOODYVIKINGS.dk> skrev i