Nokia 3310 covere
Fra : Martin Kjær

Dato : 04-01-01 19:54

Hejsa,

Så er der endelig kommet originale covere til 3310'er. Så dem hos Fredgaard
i Glostrup i dag. Jeg kan ikke huske prisen, men det er vel omkring 150-170
kr.

Hilsen
Martin

Fra : Kenneth

Dato : 04-01-01 20:56

Fredgaard tager omkring 200 kr. (lidt under).

Kenneth kennethsejberg@privat.dk

Fra : Niller

Dato : 05-01-01 00:11

149,95,- for at være præcis...

Har lige mærket dem med priser i dag...

MVH

--
Niels Præstegaard
Res//Work - Bramming//Esbjerg

Fra : Nick Christensen

Dato : 05-01-01 06:32

Niller wrote:

> 149,95,- for at være præcis...

Originalt?

Har set dem til 219,- som det billigste originalt.

--

Nick Christensen

Fra : Keld Petersen

Dato : 05-01-01 08:38

Jeg købte originalt sølvcover for 200 kr. for en måned siden i Kalundborg.

Fra : N/A

Dato : 05-01-01 18:00

Fra : Thomas Thorsen

Dato : 05-01-01 18:00

www.thansen.dk

99 kr.

har mange.

Fra : Fisker

Dato : 05-01-01 18:41

> 99 kr.
>
> har mange.

Men alle er noget uorginalt bras med elendig pasform! :(

Mit råd: Hold jer til de originale.

\Mandal

Fra : Nick Christensen

Dato : 06-01-01 14:48

Stefan Lotzkat wrote:

> Jeg gir' 115,-.....!

Vi snakker udsalgspris. Ikke indkøbs.

--

Nick Christensen

Fra : Fischer

Dato : 06-01-01 15:58

> Vi snakker udsalgspris. Ikke indkøbs.

For slet ikke at snakke om produktionsprisen.
1,75 (mit gæt)

(F)