Et linkproblem
Fra : Keld H. Mikkelsen

Dato : 03-02-02 10:20

Hej!

På: http://home1.stofanet.dk/khm/jernbaner/togsaet/index.html , har jeg
delt nogle link på midten ved hjælp af <BR>, således at der øverst er et
billede og nederst en billedetekst, som fører videre til samme side.
Det virker som det skal, men når jeg med IE klikker på linket kommer der en
ekstra "kasse" med prikker omkring, på højre side af billedet. Med Netscape
kommer "kassen" kun frem når jeg klikker på billedeteksten. Netscape laver
også en linkunderstregning under "kassen". Hvordan får jeg fjernet både
"kassen" og linkunderstregningen ved siden af billedet?

Jeg ved godt at jeg kan komme udover ovennævnte ved af lave billedet og
billedeteksten som to seperate links, men jeg vil gerne slippe for at
skulle skrive <A HREF osv. to gange.

Keld H. Mikkelsen, Horsens
Web: http://jernbanebilleder.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 04-02-02 02:49

"Keld H. Mikkelsen" <khm@mail1.stofanet.dk> skrev

> ekstra "kasse" med prikker omkring, på højre side af billedet.

Tilføj:

function HideLinkBorder()
{
for (var i in document.links) {
document.links[i].onfocus = document.links[i].blur;
}
}
if (document.all)
{
document.onmousedown = HideLinkBorder;
}

til dine sider, så skulle den være fikset.

For yderligere spørgsmål omkring dette, så spørg i
news:dk.edb.internet.webdesign.clientside, hvor jeg har sat fut.

--
Allan