HJÆLP MIG.... PLEASE!!!!!!
Fra : Sune Seeger

Dato : 03-02-02 11:01

Hej Gruppe

jeg er ved at købe mig en billig computer, der skal bruges et kort stykke
tid inden jeg skal have mig en stor maskine. jeg er træt af min gamle AMD
200MHZ.

jeg køber en 850MHZ Celeron socket 370 til 350kr af en ven, så mangler jeg
bare kabinet og bundkort, så vil jeg høre om der er nogen der kan hjælpe
mig, med at fortælle hvilket af disse bundkort der ser ud til at være bedst,
og hvis i kender til andre, må de helst ikke koste mere end 8-900 kr.

MicroStar 694T-PRO ATX
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264797935

EpoX EP-3VCA2 ATX
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264747891

AsusTUCL2-C ATX
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264627997

Asus TUV4X ATX
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264627899

Soltek SL-65KV2-T ATX
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264837934

Soltek SL-65KV2 ATX
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264837908

på forhånd tak

Sune Seeger

Fra : ENN

Dato : 03-02-02 12:08

Jeg har et 3 uger gammelt Miditower kabinet til salg for 300,- hvis du er
intereseret.

Fra : Søren Christensen

Dato : 03-02-02 14:48

> [...]
bedst,
> og hvis i kender til andre, må de helst ikke koste mere end 8-900 kr.

Køb da et brugt mobo i dk.marked.privat.edb - så slipper du med 3-400.

Mvh. Søren