Rygte om ny Ericsson T39
Fra : Peter Rongsted

Dato : 04-01-01 16:45

Jeg har lige læst på Mobils hjemmeside, at Ericsson skulle komme med en T39.

Jeg har i andre nyhedsgrupper læst rygter om en T29, men det ser ud til, at
den kommer til at hedde T39. I forhold til den "udskudte" T36 skulle T39 også
have GPRS.

Mere på: http://www.mobil.nu/news/news.asp?ID=2845

Peter

Fra : Dr. Ralph

Dato : 05-01-01 02:47

On Thu, 04 Jan 2001 15:45:22 GMT, rongsted@dontspam.image.dk (Peter
Rongsted) wrote:

> [...]
>den kommer til at hedde T39. I forhold til den "udskudte" T36 skulle T39 også

Men ligne T20 mere end den aldrig masseproducerede T36 - men være
mindre end T20 - på str. med Nokia 8210 - det er vel utopi at tro, at
Ericsson kan lave en mobiltlf med indbygget antenne ??

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@remove.mail.com
Please remove "remove." before mailing me.