Oplysning om nulevende
Fra : J W Nielsen

Dato : 01-02-02 17:27

Hej !
Jeg ved godt, at dette ikke umiddelbart har noget med slægtsforskning at
gøre, men gruppen må vide en masse om hvordan man finder frem til en bestemt
person:
Problemet er, at vi efter 25 år meget gerne vil samle vores gamle
skoleklasse. Der er i alt 29 personer og vi har fundet frem til de 27 - både
i Norge og Sverige...
Nu mangler vi 2: Begge lever og arbejder formodentlig i Danmark, men vi har
kun navn og omtrentligt fødselsår.
Kommer i tanke om, at jeg vist har den enes fødselsdato... Kan man finde
frem til disse personer ?
Kan man f.eks. gå til folkeregistret ?

Jeg har selvfølgelig søgt i telefonbøger og "Mostrup" mm, men kan I give et
hint ???

Mvh
Jørgen W Nielsen

Fra : Jette Pedersen

Dato : 01-02-02 17:50

Man kan i hvert fald mod betaling få en adresseoplysning på
folkeregisteret, hvis man har cpr. nr., medmindre vedkommende har
adressebeskyttelse. Har du prøvet www.krak.dk? Der fandt jeg de fleste
af mine klassekammerater til 25-års studenterjubilæum.