Lån/leje af mikrokort læseapparat (Sydsjæl~
Fra : Familien Kristensen

Dato : 31-01-02 17:19

Hej NG !
Er der nogen, som kender nogen, som måske kender én, der har et læseapparat,
som jeg må låne/leje i ca. 1 md ?

Jeg har nemlig bestilt en hel bunke mikrokort fra Sverige (til låns) i en
måned og hvis jeg skal nå at se dem igennem i dagtimerne på det lokale
arkiv, skal jeg tage fri fra arbejde i mindst 3 dage.
(jeg ved godt de svenske mikrokort vender den "forkerte vej")
Jeannie Kristensen
Næstved
Hvis du vil svare mig direkte, så vælg "svar til afsender".

Fra : Familien Kristensen

Dato : 02-02-02 20:39

"Familien Kristensen" skrev i en meddelelse
> [...]
> arkiv, skal jeg tage fri fra arbejde i mindst 3 dage.
> (jeg ved godt de svenske mikrokort vender den "forkerte vej")
Jeg har været så heldig at låne et apparat. Endnu mere heldigt er det, at
læsepladen er så stor, at jeg kan læste de svenske mikrokort "på den lange
led".

HVIS der nu skulle være et ledigt apparat til en "lille penge", hører jeg
gerne fra nærmere (stadig i Sydsjælland/Sjælland).

Hilsen Jeannie Kristensen